dissabte, 16 de setembre del 2006

Restes d'estiu...

nom


S'acaba l'estiu, per fi, plou i refresca, ara ve lo bò per mi...., la tardor, cap època de l'any soc més feliç que aquesta, ni que aquest any ve amb una campanya electoral... que no em dona trempera... què hi farem.
Aquest estiu ha estat bò, algun problema que altre, amb quatre fills és normal, però bastant tranquilet.
Jo, he estat reivindicativa, una mica irònica, feminista i tendreta...., el resultat de certes queixes ha estat divers..
Per un costat, el tema del rebut de la Companya d'aigües, doncs em va trucar el seu President, en Rafael, no em va convencer i va tractar que em sentis culpable si no pagaba, va argumentar que ho tindrien que pagar la resta de ciutadans i ciutadanes.... en fí, després de pensar.hi molt varem parlar amb el propietari, vaig pensar que tots els edificis han de tenir un segur, i així ha estat, a la fi, la factura s'ha "rebaixat" a gaire bé 400€, però no pagarem nosaltres, era del tot injust!.
El tema de la queixa del Mataró Bus, han passat més de tres setmanes i ningú ha respirat. Em sap greu, més que rés, perqué a totes les parades del bus, tenen un anunci què diu més o menys... Per qualsevol queixa o suggeriment sobre el Mataróbus, truqui al 010 de l'Ajuntament de Mataró. Aquest servei, el 010, funciona molt bé, va ser un gran encert la seva creació, però amb sinceritat, si gasteu diners per trucar i fer una queixa d'aquest servei de bus, no ho feu, serà tirar els diners, el Mataróbus ignora les mateixes.
Per acabar una mica aquest petit recorregut, ahir vaig tenir la gran sort que la Joana Pol trobés el meu bloc per casualitat, he visitat el seu i és fantàstic, ja he apuntat el nom d'un llibre escrit per ella a veure si el trobo. Escriu de maravella.
I és que en aquest ciber mon, sovint, trobo joies precioses!.

7 comentaris:

Joana Pol ha dit...

Tu t'has adonat, Joana, que tenim el mateix nom, quasi la mateixa edat, i el mateix horòscop? I a més ens agrada el mateix artista, i estic seguríssima que compartim moltes més coses. M'ha donat molt bones vibracions conèixer el teu blog, veig que tens ànima d'escriptora!

Una aferrada p'es coll d'aquesta mallorquina!!!

Anònim ha dit...

Y en Mataró cuando llueve, es que llueve de verdad (como no sé que mujer que cuando besa ….), o al menos sus calles quedan inundadas con cierta frecuencia. En alguna ocasión, hace mucho tiempo, me había quedado atrapado en la riera, y el otro día circulé un buen tramo por la acera de la calle de la entrada, como todos los que me precedían, contemplando los que habían tenido la mala suerte de quedar atrapados en el charco.
Los asuntos con las grandes empresas de servicios públicos, siempre acaban igual, aflojando y callando, bueno ahora con los blogs, no tan callados.
Saludos

Joana ha dit...

Joana,
doncs sols havia vist lo del nom, cuantes coincidències no?.
Tens raó en una cosa, d'haber pogut hauria escrit, sempre m'ha agradat.
Tens uns ulls que deixen veure el mon!
Imagina,
en Mataró el otro dia ha caido agua para dar y vender. Mi propia casa se inundó!. Lo de las grandes empresas... espero que no sean todas, a mi me tienen contenta!.
Lo de la Española, hay de todo, per las catalanas, doy fé que si besamos bién, ni que quede poco modesto... :).

Anònim ha dit...

Tens raó,Joana,
Jo també estic meravellada del que trobes aquí. I parlant del temps,la tardor no és la meva estació favorita, tot i que aquest any tinc motivació suficient per gaudir-la.
Un petó.
Em miraré el bloc de la Joana Pol.

Albert ha dit...

i què faig aquí?

Joana ha dit...

Duna,
et conec, t'agradarà, estic segura.
Albert,
estimat amic, em temo que no entenc la pregunta.

Albert ha dit...

JOana, la pregunta no anava per tu. Me la feia jo mateix davant de tanta sintonia de Joana Pol amb tu. M'he sentit sobrer.