dilluns, 25 de setembre del 2006

Somnis eròtics....

nom



De vegades m'agradaria poder interpretar els somnis, ni que potser millor que no ho faci, ves a saber si m'agradaria el resultat d'aquestes interpretacions...
No acostumo a somiar, dec ser massa pragmàtica o realista, no se.
El cas és que la nit ha tingut dos temps i estic cansada de tant com he treballat.... :)
El primer, he somiat que cuinaba, hores i hores, per uns convidats que no venien, cosa que ha provocat, apart de la meva emprenyamenta, convidar gent desconeguda per poder acabar el menjar.
M'he llevat amb molta set, i he tornat al llit.
La segona part de la nit, he tingut un somni, que de tendret i afectuós, ha passat a ser eròtic, eroticofestivo vaja... un somni d'aquells que de fer·se realitat seria un gust. Tan feliç i relaxada estava que quan ha sonat el despertador, de l'impacte, no podia recordar amb qui habia sigut el somni, si d'alguna cosa estic segura era que "l'invasor" nocturn era conegut...
Després de dos cafés i un entrepà, per fi ha vingut al meu cap qui era l'autor d'un somni tan maco... i puneytes! si és conegut i no sols això, el tracto sovint i a més, és molt jovenet i per acabar d'amanir el tema el veuré aviat i em pregunto.... em posaré vermella?... quina por, perquè estic ben segura que si!!. I com ho explico?, no és pas un mite sexual per mi, és un amic!. No se si tindria que estar avergonyida o no..., ben pensat... NO.
En fi, lo dit, m'agradaria saber per quin motiu somiem coses així, més que rés per evitar les temptacions...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

je je je. "Esta es mi chica" Perqué has d'estar avergonyida? És un somni, el subconscient juga de vegades aquestes passades; però mentre..."que me quiten lo bailao"
Un petonet i a seguir somiant!
P.D. Imagina si a sobre arriba a ser un que "te pone". Guau!!!!!!!!

Anònim ha dit...

jajajajajajaja

os3

que i farem......jajajajajajaja

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

Los sueños,...sueños son...

No te puedo decir quien lo dijo, pero en algún libro lo he leido, algunos son muy bonitos otros malos otros raros y extraños, pero por mas que leas sobre el tema, hay una cosa son indescifrables..
Un abrazo Mármol.

Dan ha dit...

je je je. En el fons son un gusts aquests somnis. Però donar-lis massa voltes i interpretacions no no no.
A mi em sembla que si es un somni eròtic és que aquell dia "toca", el cuerpo lo pide. Pero com que cal un "partner" el subconscient agafa el primer que troba per la memoria. Sense més.
malament el dia que ja no tinguem aquest somnis!

Víctor ha dit...

Joana! Ja l'he llegit, jejeje.

Freud va dir que els somnis és la mostra del nostre Id. Aquella part de la nostre psique que no podem dominar i que només és lliure quan somiem.

En fi, que no te'n avergonyeixis de somiar coses així, tots hem tingut somnis així. Encara que no tothom és capaç de explicar-ho com tu.

El sobrino adoptado!