dimecres, 23 d’agost de 2006

Atenció al client

nom




Ahir a la tarda varem decidir anar al cinema, Piratas del Caribe 1 m'habia agradat molt i era una bona excusa per passar una tarda agradable i fresqueta. Vaig comprar les entrades, com sempre per estalviar cues, al Servicaixa.
Varem sortir de casa 1 hora abans de la peli, temps de sobres. A la parada del bus nº5 trobem dues noies que diuen que el bus de les 17:57 no habia passat, uuffff... mala cosa.... nosaltres esperavem el de les 18:19, tot xerrant amb en Martí passa l'hora i tampoc ve el nostre, ja començo a estar nerviosa, la peli és a les 19:00 i ja son les 18:30, portem casi 30 minuts a la parada.
Truquem al 010 i diuen que han tingut una averia, però ja està solucionada i aviat arribarà un bus, dit i fer a les 18:41 passa un bus, el conductor tot impasible ni mira les 4 persones que seguim allà esperant, sencillament passa de llarc, ni una mirada, les nostres cares son un poema, el bus va amb molta gent però de cap manera va ple, a la plataforma del darrera no va ningú dret.
A aquestes alçades la meva mala llet ja és important, ja arrivem tard segur, jo, que soc la dona més puntual del mon!. No sols ens veiem obligats, els què fem servir el transport públic de Mataró a esperar 55 minuts els diumenges, ara com és estiu doncs 30 minuts i suposadament aquesta línia, la 5, havia de ser una lanzadera ràpida per les persones què volen anar des de l'estació de Mataró al Mataró parc, lloc al que no tenim més remei que anar si volem veure cinema a la nostre ciutat, no queden més cinemes ja.
Com no ens cal un altre remei, després d'esperar 45 minuts, no tenim més remei que demanar un taxi per el mòbil. Varem arribar 10 minuts tard a la peli i jo emprenyada.
Tota aquesta dialèctica, va lligada amb un tema que sovint he comentat, el Mataró bus NO està preparat ni dona el servei que una ciutat de casi 120.000 habitants necesita. Fa casi un any, vaig entrar una queixa per el registre de l'Ajuntament i ningú, però NINGÚ m'ha respost. Vaig fins i tot oferir d'acompanyar un/a tècnic o responsable i demostrar les deficiències del servei, rés, ni cas.
Aquesta queixa sols ha servit per descarregar la meva mala llet, és evident que per saber el què patim les persones que el fem servir, s'hi ha d'anar, molt em temo que cap responsable del mateix hi vagi mai, tenen bons cotxes per anar per Mataró. Els usuaris i usuaries som els què patim quan s'espatlla l'aire acondicionat i no tenen bus de recanvi, quan demanes més servei a la línia 3 i un dia fan una gran campanya, això si en saben.... i t'espliquen que han reforçat el servei, i una merda!. A les 8 que puja la majoria de gent que ve de BCN de treballar, el bus arriva a Sta. Anna a vessar de gent, suats i apretats ens veiem obligats a viatjar fins a Rocafonda, però és clar, ells mai ho pateixen això. Ho com ahir, una sola avaria ja desmunta tot el servei, és patètic.
Jo no soc de les que és queixen d'amagat, no, aquest país està plé de persones que ho fan por lo bajini, jo soc conseqüent i presento aquestes queixes, ara mateix penso trucar al 010 i fer la queixa d'ahir, però sabeu..... ja se que sols obtindré la callada por respuesta!.
Per cert, la peli em va encantar.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

El que no pot ser es que machaquin amb que la gent utilitzi més el transport públic i els que sempre l'utilitzem haguem de tragar amb la incompetència del Mataro Bus.

Jo ja estic fins els pebrots de que els horaris no cuadrin per enlloc, començant per la web de l'Ajuntament de Mataró. Un dia vaig mirar la seva web per saber els horaris d'Agost de la linea 3 i arribo a la parada a l'hora que vaig veure i resulta que faltaben 30 minuts perquè passés. Més d'un dia m'ha tocat pagar i trucar al 010 per estar segur a quina hora passa.

El que no entenc es que una ciutat costera amb 118.000 habitants el mes d'agost tingui un autobus cada hora, em sembla patètic.

A sobre els taxis van el doble de cars que Barcelona ciutat, que per baixar de Rocafonda a l'estació de Renfe et cobren mínim 6 euros, això si el conductor no va amb tota la tranquilitat del món i allarga la ruta per arribar als 7 euros i pico.

Jo també estic fins els collons! D.

Núria Aguilar ha dit...

Joana, tens tota la raó, jo també penso que, a Mataró, no tenim un transport públic a l'alçada d'una ciutat de 120.000 habitants. Falta freqüència, especialment als caps de setmana, i a les 22h. cada día s'acaba el servei, per la qual cosa tota la ciutat queda sense servei públic, queda el taxi o el transport privat: un desastre.

Anònim ha dit...

Joana, i que hi diuen els responsables del Ajuntament ? son socialistes veritat? Es a dir fan coses (o tindrien que fer) socials i per el poble.

Dons bé, a les pròximes, que tots els ajuntaments tinguin alcaldes/es Republicans i com a mínim facin una coalició.

Potser així anirà millor la nostre nació. ( Catalunya eh...!!!)

Que consti que aquest problema es arreu

Joana ha dit...

Anònim 1, ja saps què t'entenc molt bé, de vegades hem patit junts aquest problema.
Núria, lo millor de tot és que la peli va acabar a les 21:30 i ja varem tenir que baixar a peu, el servei ja no existia. Cada cop que sento cel.lebrar el creixement de Mataró, m'estiro els 4 pels que tinc al cap.
Anònim 2:
Manen els meus si, però amb coalició amb IC i ERC, tampoc deuen agafar mai el bus, dedueixo, és clar, si no seria incomprensible que ningú faci rés. El fet que passi a tot arreu no em consola gens, alguna cosa falla si ens omplim la boca pregonant a la gent que no agafi el cotxe i després et quedes tirat.
Petonets als tres.

Rafa ha dit...

Joana
¡Quanta raó tens! Falta freqüencia en el Mataró bus. Quan vui anar a Cerdanyola en autobus, a part de que dona una super volta i tardo igual que si vaig caminant, ara a l'estiu em tiro 20-30 minuts al sol a la parada dels Caputxins. L'agafo poc, perqué m'agrada caminar, però el dia que el vui agafar al veure que tarda tant decideixo anar caminant i que ja l'agafaré per tornar. ¡Quan el vull agafar ja no puc! Són les 21:30 i si l'agafo em deixa a la Plaça de les Tereses, i jo vaig a Rocafonda. No ho entenc, si a les 22:00 encara hi ha vida al carrer.
Torno caminant i acabo cabrejat i amb un mal de peus increible.
A mí també em va encantar Piratas del Caribe 1 i 2.

PD: Els deures que m'has posat els faré aviat. Gràcies per les paraules sobre mí.

Molts petons

Tercera edad ha dit...

Hola JOANA tienes razón con lo del autobús esta semana me he quedado parada 2 veces ha pasado 2 minutos ante y como es natura me he quedado en tierra pensando que tardaría tanto yo no se que hacen ese coche del autobús que va con un radar por las calles me gustaría saber que misión tienen, ya estoy mejor de pierna y no tendré que padecer tanto un saludo ENCARNA