dissabte, 16 de maig del 2015

Escrit amb el cor, per una gran ocasió...

Jordina i Elisabet,

Quan em vareu demanar que avui, aquí, en el vostre casament, tant esperat… llegis alguna cosa,vaig saber al moment què us volia dir. Cert, ho llegeixo per tothom present, però és per vosaltres dues, de manera molt especial.
Moltes vegades penso en els vostres inicis, ja fa gairebé 13 anys… tan joves, amb tanta il·lusió, disposades a menjar-vos el món i a qualsevol que posés en dubte aquest amor.
En tot aquest temps, us he vist créixer, no sols en edat, us he vist madurar, fer créixer el vostre amor i la vostra relació, anar teixint aquests camins que la vida i la vostra constància, sempre molt ferma, us ha dut ara a tenir aquest preciós nen, en Biel.
Heu estat sempre al meu costat, en els bons moments i molt especialment, en els dolents, que també n’hem tingut. Sou bones amigues de les vostres amistats, pendents, amatents i disposades a donar una mà.
Elisabet, ets una bona germana, has estat una germana gran magnífica per en Martí, gairebé una mare i la Jordina, ha compartit i respectat, sempre, aquesta devoció pel el teu germà petit. Sols per això ja mereix tot el meu afecte. Ets, i has estat, la millor filla que podia tenir.
Sou generoses, amables, compartiu tot el que teniu, i per això, avui, 15 de maig, esteu envoltades d’un munt de gent que us estimem, que volem viure amb vosaltres aquest dolç moment, i els que vindran!, que esperem siguin molts.
Jordina, gràcies per la paciència, amb aquesta sogra de la qual, el més greu que has dit, ha estat… aíiii la mama!!
Us estimo, a les dues.



(Ahir vam viure un gran, molt gran dia, la meva filla Elisabet i la meva jove Jordina es van casar, després de molts anys de conviure i de gaudir d'un amor, del tot, evejable. Vaig conéixer el meu nou gendre, vaig disfrutar com feia temps no ho feia, vaig ser feliç, molt....

I van dir SÍ!


Aquí amb els meus quatre fills :)

Aquest és l'escrit que, plena d'emocions, els hi vaig fer i llegir. Avui em sento, del tot, afortunada. Avui, encara, estic plena d'emocions i sentiments, després de mesos vaig tornar a tenir tota la meva família junta).





Joana elegant :)

                                                           La mama i la filla....





La Xènia i la iaia...

En Carles i la Mar, super guapos!

















En Daniel i l'Albert.... amor internacional... 

3 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

sovint ens preguntem quin és el sentit de la vida, ja ho veus, en aquest emotiu escerit hi ha la resposta...

Moltes felicitats!

Oliva ha dit...

SON MOLT MACOS ELS TEUS FILLS,A SER FELIÇ I A DISFRUTARLOS¡¡¡,QUE LA VIDA ES CURTA.

Garbí24 ha dit...

L'amor tot ho pot, per més difícil que sigui la única cosa que fa és fer-l'ho més fort.
I tenir i bon recolzament ja és la ost......
Felicitats