diumenge, 3 de febrer del 2013

Llibre a llibre...


He comentat sovint que no puc estar sense un parell de llibres a la meva taula de nit. M'agrada saber que quan acabi el que tinc en aquell moment, ja me'n espera un altre. M'espera una altre aventura, una altre vida, una altre història... Em costa entendre la gent que no llegeix, hi ha un ventall tan ample...
De vegades en llegeixo dos, depèn bastant del moment emocional o bé anímic.
Aquest cop he fet un d'una tirada.
La bíblia de barro, de Julia Navarro m'ha tingut força entretinguda.
Un llibre ambientat a les prèvies de la guerra d'Iraq, amb tots els interessos econòmics que això representa, sí, molta gent espera les guerres per fer diners un cop acabin, i amb viatges al passat del profeta Abraham, amb misteri, assassinats, venjances, nazis...
Ha estat una bona lectura, m'ha mantingut moltes nits desperta fins més tard del que acostumo per tal de saber una mica més de la història.
Crec que està molt ben ambientat i te ganxo.
Avui començo una nova aventura, "Entra en mi vida", de Clara Sánchez, veurem si es compleixen les expectatives... 
Jo espero que sí.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest plaer (i d'altres) el compartim totes dues. Jo potser no perdo tant de son com tu, quan m'adormo m'adormo... Però saps que també llegeixo força. Estic acabant el segon dels tres últims que em vas deixar ;-)Un petonàs i bona lectura, Joana!

Josep ha dit...

Has dit "viatges en el temps"?? Ui, ui, ui...