dilluns, 11 de febrer del 2013

En blanc…..



Ahir varem anar uns quants membres de la meva família a Núria.


Es tractava de passar una bona estona a la neu amb la canalla, i no tant canalla, i després fer un bon dinar a Ribes de Fresses, com no, als Caçadors, aquest hotel restaurant que fa tants anys em te el cor robat, no sols el seu menjar, també la seva gent.
Núria... impressionant!, molta, moltíssima neu, un blanc espectacular, no massa gent, un sol espatarrant i bona companyia,  és pot demanar més?.


La pena va ser que en Dídac va tenir febre divendres i dissabte, per tant a la neu no va poder venir. Però si després, a dinar i jugar amb la Júlia, la seva cosina.
En un instant donat tota aquesta blancor, aquest silenci, tanta llum, aquest pont sense final, em va aclaparar una mica, em va omplir d’emocions i certa angoixa plena de records, plena de sensacions i pensar... si en Jaume pogués veure la seva filla com gaudeix amb aquesta neu...
Per sort tots érem pendents d’ella i el tiet Mingo va fer el paper que hauria fet en Jaume.



Per aquest motiu em va anar molt bé marxar una estona abans cap a Ribes, per poder esvair un xic tantes emocions, per poder rebre en Carles i la Mar amb els nens, fer la reserva del restaurant i fer un passeig sola per el poble, amb això en vaig tenir prou per rebre de nou uns esgotats membres de la meva família que venien amb el cremallera i duien gana i alegria.
El dinar, insuperable, jo vaig menjar foie caramel·litzat, paella de muntanya i macedònia de fruits del bosc.  Insuperable!
Després tornada a casa en agradable conversa i esperar el dilluns, cansats, sí, però satisfets.
Hem de fer més sovint aquestes escapades, ja ho crec!









Un diumenge per recordar, i no sols en imatges.







4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ole, ole i ole! Feu goig, de veritat. Felicitatas per ser una gran família unida. Les fotos de la neu precioses.

Garbí24 ha dit...

De quan era petit que no pujo a Núria....crec que hauria de posar-hi remei.......i mira que ho tinc a una hora de cotxe, imperdonable.
Bona setmana

Oliva ha dit...

AMUNT EL CORT MACA¡¡¡,QUE EL RECORS DE TRISTOR, SIGAN UN BALSAM DE DOLCA CONSOLACIO.

Anònim ha dit...

M'has guardat una mica de neu al congelador?