dimarts, 20 de març del 2012

Pot ser?


Doncs si, avui, aquest escrit que ara comenceu a llegir, és el nº mil....
He fet mil escrits, em sorprèn la meva constància, mai hauria pensat que em durés tant l'ànim i les ganes d'escriure.
Faig un repàs, ràpid.
El primer...
He escrit d'amor, de desamor, de passions, d'amics i amigues, he cuinat, cuinat molt, gaudit cuinant, he llegit, llibres, més llibres, poesia, he escrit també poesia, m'han escrit...
M'he sentit decebuda, traïda, vigilada, perseguida, invisible.
He escrit de política, de polítics, de més polítics, de decepcions polítiques, de comiats...
De sexe, de sensacions intenses, d'emocions compartides, de sexe dur, de somnis eròtics, de petons, de seduccions, he defensat l'amor, sigui quin sigui la condició i sexe d'aquest mateix, m'he il·lusionat, de mirades, de dir adéu sense fer mal,
D'impresentables, de llunàtics, de ximples, de "enteradillas" a les que ja he parat els peus dos cops..., d'injustícia de la "justícia".
De música, de concerts, d'exposicions, més exposicions...
He reivindicat, he parlat d'estètica imposada, he tornat a reivindicar, he criticat, denunciat,
He parlat dels fills i filles, he canviat de casa, més d'una vegada, de moments que milloren, he treballat, molt...
He fet algun "meme" amb molt de gust, he parlat de mides, d'olors, he rigut i he fet riure, us he enganyat...
He estat àvia, n'he presumit, he patit, encara ho faig.
Si hagués de triar un, cosa molt difícil, em quedo amb el que parla de la meva "sortida de l'armari" amb els relats eròtics...
Però tinc una bona valoració de ser aquí, present, malgrat tot, la valoració sou la majoria de vosaltres, la vostra companyia, els que he conegut en persona, i els que encara no goso.
Espero seguir un bon grapat més.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

1000 post, 1000 felicitats! No tothom pot arribar a quí. Endavant i a per altres 1000!

Anònim ha dit...

Felicitats! Ostres tu mai ho hauria dit que arribaries a 1000!

Garbí24 ha dit...

Mare meva...1000, això són molts, i pensar que jo estava contentíssim de que aviat en faré 500.
Mil petons......i no paris.

Isa ha dit...

Quina feinada, Joana! Com t'has currat aquest post!!
Enhorabona per les 1000 entrades!
I felicitats per estar tan guapa!!

Rafael Meyerhofer ha dit...

1000 felicitacions...i endevant, gràcies per ser-hi :)

Pere-Màrtir Brasó ha dit...

Per molts anys puguis anar escribint, siguin mil o els que siguin. Escriure és com pintar, caminar...

Relatus ha dit...

Moltíssimes felicitats! I que no pari la festa