dilluns, 10 de setembre del 2007

Espietes... i cosetes...


He acumulat un pilonet de cosetes per llegir amb calma, de camí a Figueres, on he fet una escapadeta deliciosa amb en Martí, he aprofitat per llegir algun d'aquests retalls. Un en concret m'ha cridat l'atenció especialment, parla sobre els mòbils i les infidelitats, és un estudi on segóns la persona que escriu, cada cop més persones espíen els missatges i les trucades de les seves parelles. 9 de cada 10 infidelitats es detecten d'aquesta manera....
Trobo curiosa la notícia, malgrat ser del dia 28 d'agost, ja te "solera". La trobo curiosa per una raó bastant sencilla. Mai he mirat el mòbil a ningú, sigui marit, noviet, rollet, amics ni família, ni fills ni companys. Ho trobo una fatla d'educació total. No miro i per tant no vull ser "mirada", tocar el bolso d'una altre persona és de tant mala educació com el mòbil.
He estat "víctima", en dues ocasions, de tafaners que m'han llegit el diari, per aquest motiu des de els 30 anys no en porto cap, ho trobo del tot insufrible.
He estat també "víctima" d'una ciber persecució per localitzar escrits meus per internet, si no ho vull dir, quin problema hi ha?.
Lo més curiós és que les persones que jo considero m'han espiat, son d'aquestes que no volen que ningú s'àpiga què fan, on i amb qui. La majoría d'espietes son així, retorçats.
Si jo tingués parella, cosa molt difícil, però si la tingués, mai faria aquestes coses, si tinc cap dubte, pregunto i punt. Prefereixo descubrir una mirada fugisera que no pas un escrit no adreçat a mi.
Trobo del tot vils les persones que fan aquestes coses, diria que em fan un fàstic increible i per desgràcia, en conec més d'una!.
Per cert, Figueres esplèndida. Almenys fà 11 anys que no hi anaba, el museu, magnífic, potser massa gent, però a en Martí, que a la fí era per ell que hem anat, li ha agradat molt.
També he vist un reportatge de Leonard Nimoy, que porta per títol, Bellas Gordas, m'han encantat les fotos i elles, del tot esplèndides.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Buf!!!!! Com està el pati!!!!!
El més curiós és que li donem (o li donen) més importància al fet de ser descoberts que no pas a la infidelitat en sí!!!!
I si parlem d'Internet... Em callo per no donar idees!!!!
Ja s'havia assabentat tothom de la notícia, però no volem donar-li importància, per si de cas...
Ai, si les tecles parlessin!!!!!!

querida_enemiga ha dit...

Totalment d'acord amb el què dius sobre mirar els bolsos de la gent, i dels mòbils ni en parlem.

Tercera Edad ha dit...

Hola JOANA ya estas en marcha me gusta cuando entro en tu blob ,siempre encuentro cosas nuevas ,ya ves que yo como no he ido de vacaciones me en tretengo con el blob, me gusta mucho buscar noticias nuevas una abrazada ENCARNA

Unknown ha dit...

El dret a l'intimitat freqüentment, més del que ens pensem, es atemptat en la vida en parella, desgraciadament...