dijous, 23 de novembre del 2006

Amb molta pena....

Me regalan...
Les meves "nenes" tenen aquest preciós gos. Te dos anys, és de raça Beagle, amb pedigree, simpàtic, afectuós, amb ganes de jugar i de mimitos, sociable... en fí, un bon gos.
El problema és, com casi sempre, el temps. Per feina, elles son fora tot el dia i al seu pisset, ja sabeu... 50 mts, sense balcó, el que poden pagar el jovent, doncs ell s'aburreix.
Han decidit i consti que ha costat molt, regalar el gos, a una família que el cuidi i li pugui donar bones passejades o almenys tingui una bona terrassa o jardí.
Volen que l'estimin, elles ho passaràn fatal, però és el millor per en Beagle, també te aquest nom.
Ja sabeu, si algú està interessat, doncs ho dieu.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

quand el van comprar ja sabian no del temps que disposaban, crec que per desgracia ja massa gent que compra gossos i pasat el caprici inicial despres es cansan de les obligacions i sacrificis que aixó representa, per tant crec que es té que conciencia als nens de petis que un gos no es un juguet que quand et cansas el deixas.
Jo tinc un de 17 anys i deixo de fer cosas per ell, vacances per exemple si no m'el puc emportar, pero soc responsable del que tinc.

Joana ha dit...

Benvolgut anònim...
la meva filla ja no viu a casa, fa anys.
Ara te una altre feina, i una parella, les dues estimen molt el gos, per aquest motiu volen que estigui bé.
No son dues criatures, son dues dones sensibles i adultes.

Candela ha dit...

Jo estava pensant en adoptar-ne un, vaig anar al refugi fins i tot, però tinc el problema de l'horari. Hi ha dies que podría estar per ell les 24 hores però altres que no podría passar per casa en tot el dia. Segur que trobeu algú responsable, ja donaré veus. Un petonet.

Candela ha dit...

no volia dir responsable perquè elles no hi siguin, eh!!!!?? volia dir que segur trobareu algú que se l'estimarà tant com vosaltres!

Anònim ha dit...

El de menys és el pedigree i que sigui de raça, un gos és un animal que cal cuidar com un més de la família, només amb la seva mirada i ja li vull. Com pugues haver gent que li faci mal? Espero que trobi no un amo, sinó un company.

Euphorbia ha dit...

És un gos molt maco.

A mi m'agraden molt els gats i no en tinc just perquè hauria d'estar sol moltes hores, no podriem estar per ell i sap greu.
Jo em conformo amb el meu aquari i des de que vaig tornar de vacances tinc un periquito que em van regalar que no deixa de fer soroll quan mirem la tele i que encara acabarà a la cassola... és broma.

Dan ha dit...

Ostres. Doncs es molt maco en Beagle. Saps que té un nom históric? El "Beagle" va ser el vaixell en que Charles darwin va fer el viatge al voltant del món i on va arreplegar totes les dades que despres el van portar a fer la teoria de l'evolució de les espècies.

Anònim ha dit...

no se si ja vaig tard pero a mi minteresa aket gos.
visc am una casa de pages al peu de la muntanya d'espai en te de sobres. I també tinc temps per dedicarl-hi. don sou vosatres??

Joana ha dit...

Som de Mataró.
Em pots enviar un mail?.
joanato@gmail.com

Anònim ha dit...

Hola, nosaltres estem interressats en quedar-nos el gosset, si es que encara el teniu. Nosaltres ja tenim una gosseta de raça beagle i vivim en una masia amb bastant terreny. Ens interessaria perquè així la "Tara" tindria un company. Si encara el teniu ens podeu enviar un e-mail a: rocabesuri@mixmail.com, i si ja no el teniu també ens interessaria per poder muntar a la nostra, per tant si ens podeu posar amb contacte amb els nous propietaris. Gracies.