diumenge, 19 de febrer del 2012

I 15!! Desvetllament?




15 anys, molta marxa, diversió, amor..
I jo encara recordo, com si fos avui, els milers de somriures compartits, amb mi i amb els teus germans, germanes, cunyades i nebot. Aquests que ara, encara, tant et protegeixen i em diuen que t'he de deixar fer el 15 complert, per Santes en parlem...
T'has fet gran, em passes un parell de pams gaire bé... però segueixes sent el meu nen.
Per molts anys Martí!.
I recorda, som molt més forts que no ens pensem, tu m'ho has ensenyat....

Pau no espera des de la trinxera
Pau te clar que no vol renunciar.
Pau no es queda resignat al terra
Pau demà tornarà a començar....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai el petit... Té una personalitat arrolladora :-) Donarà que parlar en Martí, mira qui t'ho diu, al temps! Felicitats a tos dos.

Martí Torres ha dit...

Preciós!!
T'estimo!!♥

Joana ha dit...

Per molts d'anys a tots dos i molta salut per a disfrutar-vos!!!