dilluns, 31 d’octubre del 2011

Fredor...


Avui, tot esmorzant amb en Martí, a les notícies parlaven del cas de la noia Marta del Castillo, com ja sabeu va morir assassinada.
Em pregunta si mai la trobaran.
Jo li responc que no puc entendre, no puc, com gent tant jove poden tenir aquesta sang freda, mentir amb aquest descar sota la pressió d'un tribunal.
Quin tipus de jovent està gestant aquesta societat?.
Que adults menteixin, inventin i aguantin, s'entén, que no respecte.
Però estem parlant de menors, menors que violen, maten i amaguen i en cap moment, ni un!, defalleixen, s'esfondren ni ploren.
Ni que fos per el patiment dels pares, que mai podran descansar donat que no han acomiadat com cal la filla, ni davant dels plors i desesper dels mateixos, no diuen on és la morta.
Un altre paper és el que juguen les televisions, en alguns casos una vergonya.
M'he callat dir a en Martí que si jo fos la mare.... no se si em conformaria amb aquesta paròdia de judici, no ho se....

2 comentaris:

Albanta ha dit...

És dessolador si!! Frustrant! No estic per cap tipus de violència, però sols caldria dir-los, sense tocar-los per a res... el dia que ens digueu on esta Marta tornareu a menjar... vosaltres mateixa decidiu!!

Cronos ha dit...

hem passat d'un sistema judicial sense garanties a un codi penal (reforma Belloc) polititzat, permisiu i tou que deixa als criminals masses avantatjes i al ciutadà pràcticament indefens.