dilluns, 14 de març del 2011

Aficions....

Soc una espia....




Al llarg dels meus 49 anys he cultivat diverses aficions, algunes m'han durat més que d'altres.
La que mai he deixat és la de llegir i també escriure. Sigui en privat, sigui, de fa uns anys en públic.
M'agrada i tant de bo tingués el "do" que d'altres tenen per fer.ho.
M'agrada escriure al bloc i alguns i algunes, els que em seguiu fa més temps, també sabeu que m'agrada escriure coses... picants... encara recordo que més d'un i una em varen renyar per fer pública aquesta "afició", és clar que em va importar ben poc i la segueixo practicant.
Els "Papers cubans" varen ser només una mostra.
Tampoc he deixat mai d'experimentar a la cuina, em relaxa, em diverteix i no em surt malament del tot, per tant, una afició per cuidar i mantenir, sense explicar a la dietista, és clar....
Fa un temps segueixo en especial dos blocs de cuina i un de formatges, em tenen del tot enganxada.
En Roc a la cuina, senzilles, properes i clares, les pot cuinar qualsevol.
Cuina és generós, similar, però potser amb més iniciatives.
Mundoquesos, soc una gran aficionada, també, al formatge, m'agrada provar de nous i diferents, afició compartida amb els fills i filla, cosa que sempre ajuda. Mai hagués pensat que hi havia tantes i tantes varietats.
Ara aprenc a fer fotos, ni que de moment, gaire bé no em surten. Serà la màquina? :)
Una mica més de Joana...

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Qui diu que no tens do per escriure? Dono fe dels teus escrits "calents"...
De cuina no he probat cap plat, ni fred ni calent, però estic segura que estan boníssims.
M'agrada el formatge i "la llimonada".
Endavant, Joana!

Elisabet ha dit...

I tant que cuines bé!!! I a mi m'agrada molt com escrius, es nota que disfrutes!!!

sànset i utnoa ha dit...

Va, que segur que acabes per anar més enllà!!!

*Sànset*

Quim ha dit...

Joana: segueix el teu camí. A molts i moltes ens acompanyes i sempre podrem aprendre de tu: les teves fidelitats (aficions) i la dedicació a la família i la companyia que ens fa el teu blog.
Per molts anys.

Dr. Flasche ha dit...

i això de la pantalla?

Escriure textos picants és divertit...almenys jo ho trobo

Garbí24 ha dit...

cada dia sabem un xic més de tu....com que picants eh?.....ara hi vaig

culdolla ha dit...

...catxis... tenim un munt de "coses" comunes! encara hauré de venir a conèixer Mataró!!!

Joana ha dit...

Gràcies, vosaltres m'estimeu, no val! :)
Garbí ja diràs...
Culdolla ja saps, el cafè el tens pagat :)