dimecres, 18 d’agost del 2010

Deu ser que sí.....


Malgrat estar de vacances em llevo aviat. No a les 6 ni res d'això, però molts pocs dies he anat més enllà de les 8 o 8:30 del matí. Ja se, tampoc és quan surt el sol però als meus fills els sembla una tonteria, és clar que sí ho faig, és perquè el cos no em demana més, doncs ahir vaig tenir el net però avui... m'he despertat a les 7 i poc!, i no se el motiu, però un cop obro els ulls ja no puc donar voltes al llit, m'he de llevar...
També cada dia, penso mentre prenc el primer cafè, avui penso fer això i potser també allò... val Joana?, em pregunto...
Però un cop dutxada, fresqueta i donat que en Martí és fora 15 dies, la casa està recollida, no cal cuinar, roba bruta només la meva.... veig el llibre al sofà i em dic... va, Joana, estàs de vacances, només mitja hora... JA!!!, passen les hores, esmorzo, miro el mar per la finestra, penso en l'Atlàntic i el Mediterrani.... estic relaxada?, no penseu pas, tinc mil coses al cap, però torno a agafar el llibre i quan l'acabo, no era massa gruixut, m'adono que ja toca fer el dinar!.
Llavors em renyo severament, jo mateixa amb mi mateixa, i dic, bé, a la tarda... és clar que volia veure una peli......
Deu ser que per fi em sento de vacances no?, mira que m'ha costat!!
Total després de la peli aniré a fer un vol.... ja faré la pols demà vinga!

5 comentaris:

sànset i utnoa ha dit...

Ja has interioritzat al 100% que estàs de vacances. Ara a gaudir-les com Déu mana!

*Sànset*

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Més val fer un o dos tombs … o els que calgui, la pols et pot esperar, total, jo d´aquí on soc no la veig, i no em molesta gens ni mica.

Vinga, gaudeix de les vacances i deix la feina de casa per quant tornis a treballar.

Garbí24 ha dit...

Quant estàs de vacances només s'ha de treure la pols del cos i l'ànima. Ni s'et acudeixi tocar l'altre que s'hi torna a posar deseguida

gatot ha dit...

va... a mandrejar i disfrutar! i cap remordiment!!!! petonassos vacacionals!

Joana ha dit...

El que costa és tornar a agafar el ritme diari...jo encara no l'he agafat :)
apa disfruta!!!