diumenge, 14 de febrer del 2010

No poden o no volen?...



Llegeixo, bastant sorpresa, ho admeto, que a Mataró s'han concedit dues llicències per obrir dos prostíbuls, Serem la ciutat amb la casa de putes més gran de Catalunya.
Com podeu notar per la ironia ho trobo del tot fastigós.
Estem farts i farts i farts de sentir parlar de l'explotació de dones de paisos del tercer món, i d'aquest que "supuestamente" és el primer. I ara, aqui, on "supuestamente" teim un govern d'esquerres que ha de lluitar contra tot això, doncs apa, com a bons capgrossos que som, la fotem més gran que ningú!, que per putes no sigui!.
Ja vaig parlar fa un temps sobre si prohibir, o no, la prostitució, però si us plau, que no em diguin que no "ho poden evitar", donar llicència, de vegades, els camins, poden ser recargolats i no facilitar aquestes coses.
A la Junquera tenen un problema ben real amb aquest tema, ara, aqui, ja han fet un crit ben gran, Putes! cap a Mataró que tenim llicències i permís!
Ara m'agradarà veure si algunes associacions es movilitzen com per altres coses.
Per fí em sortit al canal33!.
(Com és evident amb aquestes pobres dones, al meu entendre ho son, vindrà tot el que comporta i envolta aquest ambient, delincuència, drogues, mals tractes i explotació, diguin el què diguin)

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també em vaig quedar amb cara de pòker... i si sabessis per qui em vaig assabentar, encara més!
Sembla que tothom sap tot, menys els de casa... tela!

Garbí24 ha dit...

Una explicació lògica.....hi ha calers per el mig...com sempre!!! Davant d'això es veu que la decència pot esperar. No et preocupis.....tot catalunya es una gran casa de putes

Unknown ha dit...

Quin fàstic, i a sobre dona les llicències un partit que s'omple la boca dient que defensa les dones, la igualtat de sexes, etc. quanta hipocresia. Segur que la ubicació del prostíbul no és aprop de cap persona que treballi a l'Ajuntament.

Joana ha dit...

La premsa també ho esbomba per tots costats. Per un petit local costa que et donin llicències i permisos, però mira per un macro prostíbul, pim , pam i fet!
Com diu en Garbi Catalunya ja és una gran casa on no hi ha ordre ni concert. Quina llàstima!

teresa ha dit...

Avui ho he vist en la primera paguina del Punt, hi he pensat no pot ser¡¡¡ segur que tot el article senser donara una explicacio ; soc una il.lusa encara crec en la voluntat de la gent

Striper ha dit...

A mi el que no em sembla correcte es posar pals a els problemes que hi son, esta la probeza, esta la prostitució de vegades com a dedicació concient d'altres com explotació, pero hi es hi sera que fem la ignorem?

Conchi arcos ha dit...

No puc creure que l'autoritat competent li donin llicencia a qualsevol per muntar un prostíbul, és aquesta una de les solucions per crear postos de treball? A mes, això no portarà a Mataró precisament res de bo.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Ja ho vaig llegir, i no ho entenc això que no ho poden evitar, sensen entrar en si s'ha d'obrir o no, però si volen no obren. Ves que no hi hagi algun egipci a l'Ajuntament!