dimecres, 27 de maig del 2009

Trobat a la "xarxa"..



Avui he llegit això al blog de Lourdes Muñóz, m'ha encantat, poques paraules i ben dites.
Ara, que ser feminista i estar a favor de l'avortament i la famosa "píndola" sembla ser un delicte.
Ara, més que mai, m'en declaro, de Feminista, dialogant, com sempre.

Como nos abocamos a transformar radicalmete el mundo, cada una precisa, así mismo, cambiar radicalmente.
Para las feministas, cada mujer es la causa del feminismo. Cada mujer tiene el derecho autoproclamado a tener derechos, recursos y condiciones para desarrollarse y vivir en democracia.
Cada mujer tiene derecho a vivir en libertad y a gozar de la vida.

Marcela Lagarde, Antropóloga feminista mexicana.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Sembla que aquesta tarda hem freqüentat pàgines semblants a la xarxa.
Jo també volia transcriure un fragment de l'avanprojecte de la Llei d'Avortament; potser ho faig.
M'interessa molt més aquest tema que no pas el futbol!

Striper ha dit...

Estic plenament d'acord amb aquestes paraules..Pero hi han plantejaments que sento ultimament que discrepo.Bon dia guapa.

TERESA ha dit...

Semble que ja no tindriem que fer mainifestos aixi, però que vols si hi han noies joves suposadament coinciençades que diuen que ellas no volen saber res de feministes de les antigues;i no valorant tot el que s'ha conseguit