dimecres, 4 de març del 2009

Lectures per compartir....


Darrerament he estat de sort amb els llibres que he escollit per llegir.
No és gens estrany veure'm amb el llibre amunt i avall, si un llibre m'agrada, com m'han agradat els que ara diré, l'acostumo a tenir al sofà, durant el dia, i si tinc cinc minuts, allà que estic llegint quatre pàgines.
De fet, és una de les coses que més em relaxen, l'altre cosa no la penso dir... :)
Ara estic llegint Un Mundo sin fin, de moment, porto unes 200 pàgines de les 11oo i pico que te i estic "enganxada" al mateix. Per cert, he estat un parell de dies amb "agulletes" en un braç i no sabia de què.... ja ho he descobert, llegir aquest llibre al llit és un enorme esforç!.
Dels tres darrers, he gaudit moltíssim.
Els homes que no estimaven les dones, entretingut i sorprenent, he gaudit molt amb ell.
Després he llegit Dessig de foc, una mica de sexe, de passions humanes i d'amors i desamors.... el recomano.
També el Conte número tretze, aquest m'ha encantat, l'he devorat.
I és que no oblidem que una bona lectura, és una altre manera de viatjar....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja em passaràs algú... tu coneixes els meus gustos. Últimament només llegeixo de relacionats amb la feina, així que em vindrà de conya un canvi de xip.
Un petonàs, Joana.

zel ha dit...

Coincidim en dos...el de pes i el conte, meravellosos!

Toni Soler ha dit...

M'agradaria disposar de més temps per a dedicar-li a la lectura, és apassionant. Sobre la meva tauleta de nit sempre hi ha un llibre, desgraciadament en ocasions el mateix llibre es passa mesos.

Petons