dimecres, 26 de novembre del 2008

"Mirando al techo"...



Els companys del Col.lectiu EPMA, al qual pertanyo, em fan arribar aquest vídeo que parla sobre les tan complicades relacion íntimes d'una parella i de lo difícil que resulta el sexe.... de vegades, és clar.
La seva pre visualització, sols en varem veure dos minuts, va aixecar un debat molt divertit al meu despatx, no diré qui hi havia, soc una senyora, però els 3 homes presents varen estar d'acord que passa massa sovint!
Observeu, veureu alguns coneguts.

4 comentaris:

Montse ha dit...

jo penso que fingir és una xorrada... no? val la pena parlar-ne i arribar a una "entesa" perquè cadascú sàpiga ben bé el que li agrada a l'altre.
M'ha agradat, el video :)

nanittttttttttt

Anònim ha dit...

A mi també m'han fet arribar el vídeo i, pensava fer un post; però tinc problemes per descarregar-ho. A més a més ja l'has fet tu; el missatge està llançat!
Bon dia, Joana.

Agnès Setrill. ha dit...

En certa manera, ella el menteix durant temps, fingir i a sobre mentir, es engany, simesnó...Però qui no ha fingit mai? Jo ho vaig fer de joveneta, perquè ell estigués ben content. I em sap greu.
El vídeo es molt bo! i dona molt per dir.

El veí de dalt ha dit...

Un vídeo que pot generar debat. Molt bo!