dissabte, 28 de juny del 2008

En el fons..... m'agrada...

es-botero390-1

Llegeixo a Que.es una notícia que diu: Adèu al rubor...
Sembla que més de 500 persones s'han operat a Espanya per evitar posar.se vermells en parlar en públic.
Jo pateixo aquest "mal", no m'agrada gens parlar en públic i ho evito tant com puc, no tinc "tablas".
Una altre cosa, coneguda per la gent més propera a mi, és que em poso vermella, com un perdigot, quan dic una "picardia", que en dic sovint, quan tiro "los tejos" a algun home que per algún motiu, m'agradi o em cridi l'atenció, però vaja, ni així deixo de fer.ho.
A les persones que m'envolten els sorpren bastant això, soc una dona decidida i quan algú em gasta una broma, "picarona", no m'estic pas calladeta, però acabo vermella i acalorada, això sempre provoca un somriure.
No se, forma part de mi i no crec pas que m'operi, sempre em queda el meu ventall i una finestra oberta...
No deixaré pas de tirar "piropos" a un "pimpollo" per evitar el rubor no? És la salseta de la vida.
A més.... em consta que a algunes persones els hi agrada, el meu rubor....

6 comentaris:

Anònim ha dit...

I a moltes ens agrades tota tu!
Jo vermella em sembla que no, però el cor em va a cent, les cames em fan figa i no em surten les parules... potser seria millor posar-se vermella, picarona...
Us espero!

Toni Soler ha dit...

Posar-se vermell/vermella no és cap problema, també es una forma de comunicació.

Per a agafar "taules" parlant en públic et recomano el club de la oratoria, és en l'escola Xavier Soto i hem quedat el pròxim 7 de juliol, et deixo enllaç amb blog.

http://elclubdelaoratoria.blogspot.com/

Maite ha dit...

A mi m'ha passat el mateix tota la meva vida. Quan era petita i havia de llegir o fer alguna cosa a la pissarra al cole, em posava com un tomaquet i m'ho passava molt malalment.
A l'adolescencia va ser un trauma, a la que un noi que m'agradava em mirava o em deia alguna cosa, ja estava sofocada.
Ara, encara em passa, però no m'incomoda en absolut, ni fa que deixi de fer ni dir res que em vingui de gust.
Aixó de ser veterana, per algunes coses va de conya.

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

De veritat que tens un ventall com aquest? I sols el fas servir per ventar-te o li dones altres aplicacions?

És que el trobo tan sensual ... el ventall clar

Francesc Puigcarbó ha dit...

es molt bonic el rubor, te un punt de tendressa i innocència

Striper ha dit...

Catxis em sembla que ja no soc un pimpollo.