dilluns, 31 de desembre del 2007

Pregària d'una descreguda....


Per l'any que comença demà vull:
Que ningú més faci judícis "sumarísims" respecte d'altres persones, sense acusacións on s'han de fer, als jutjats.
Que tot-hom tingui dret a una defensa justa i digna, si t'acusen t'has de poder defensar.
Que la gent raoni abans d'escriure, com jo he raonat abans d'escriure això, acusar des de l'anonimat és tan senzill...
Que la "pujada" o bé "caiguda" la dicti una sentència, no les enemistats personals o caure bé a desocupats que no tenen res més que fer.
Que darrera del "acusat", o com es diu ara, el "presumpte" , sempre hi ha gent que pateix, la famíla i els fills, per exemple, mereixen tant de respecte com ell mateix.
Que en aquest dur moment, tingui i rebi el suport d'amics i companys, és innocent fins que no es demostra el contrari.
Que els "suposats" amics, palmeros i resta de personal, no facin la "callada" per resposta, ja se sap, el dia que t'abandona el desodorant, i ens ha passat a tots i totes, no apareix ningú, silencis que delaten interessos massa foscos...
Que fins i tot jo, ex oficial i amb papers, em sento fatal per aquestes actituts, per l'abús que és fa d'internet i perquè jo, més que ningú, se què ha perdut en le camí i em consta, que sempre ha estat del costat de la llei.
Demano molt, ho se, però encara una coseta més, que els meus, la gent que estimo, m'estima i m'ha estimat, trobi la força necesària per mirar el futur amb optimisme, fins i tot els pitjors moments troben una sortida. Tu també la trobaràs, n'estic del tot segura.
Amén!
(ja perdonareu que no linki res, avui he llegit massa merda).

7 comentaris:

Maite ha dit...

Amen, Joana.

Assumpta Montellà i Carlos ha dit...

ànims¡¡¡ les paraules se les endú el vent i queden els fets i la feina feta.
un petó

Lourdes Muñoz Santamaría ha dit...

Feliç 2008!!

Striper ha dit...

Que es compleixen els teus desitjs,Feliç 2008. Joana.

Anònim ha dit...

Joana, estic d'acord amb el que ha escrit l'Assumpta i el que vam parlar.
El meu suport ja el teniu.
Per cert, tal com vaig dir:he tornat el 2008!!!!
Un petonet.

querida_enemiga ha dit...

Feliç 2008!!

Guapa.

Francesc Puigcarbó ha dit...

ho intentarem. Bon any!!