dimarts, 6 de juny del 2006

Espe te has pasao!


Ho reconec, si un dia em llevo baixa de moral o vitamines, només he d'obrir un diari o escoltar la Ser mentre em faig una dutxa i recupero vitamines en un plis plàs!.
La Esperanza Aguirre, Espe para los amigos, ella, soleta i tot, va arribar a dir que als militants del PP "no sé si dir que ens tracten com si fóssim jueus a l'Alemanya nazi', bueno ara ja no "flipo", ara estic emprenyada i indignada.
No se si cal recordar a aquesta "bruixa" com ens tractaven els seus, la dreta espanyola rància i feixiste, als ciutadans i ciutadanes de Catalunya quan feiem servir la Català, a patades, així ens feien anar i teníem que abaixar el cap, no quedava més remei.
Va vaticinar una gran inestabilitat política perquè el nou Estatut "no acaba amb les aspiracions nacionalistes, secessionistes i independentistes" d'un sector català. benvolguda "Senyora", mai he estat nacionalista, però de seguir per aquest camí, li asseguro que acabaré així, com poden mentir tan vilment i mirar de cara la gent?. Dones com aquesta, que em recorda una senyorita pija i tonta del camp Andalús, son les que ens fan quedar malament a la resta, mai entendré que la gent de Madrid la votés, els tinc per persones intel.ligents.
Tema apart és l'Acebes, quan diu: "el proyecto de Zapatero es el de ETA", em sento insultada, com si els Socialistes no haguessim patit morts per terrorisme a les nostres files, com a Socialista em sento maltractada, des de aquest precís moment i per mi mateixa declaro ¿persona?, per no dir animal, Non Grata aquest individu.
Us recomano l'Editorial d'el Periodico de Catalunya d'avui.
Bueno com podeu veure ja m'he vitaminat!.
(La imatge és de www.losgenoveses.net).

1 comentari:

G.L. ha dit...

De Esperanza Aguirre sólo voy a decir una cosa, ella se autodefine como conservadora liberal, incluso a veces le da por aparentar que va de progre cuando lo que es en realidad, por los hechos no por las palabras, es una derechista de las más duras, que yo no entiendo como en Madrid la han elegido como su mayor representante..(aunque claro, como aquí la democracia es sólo una palabra bonita para los eslogan de los partidos, pues si a la hora de la verdad hay que repetir unas elecciones, se repiten, y ya está, como la gente es tonta, su voto se puede anular por un par de diputados tránsfugas...), en las segundas elecciones no voté, esto me pareció una vergüenza en una comunidad como la de Madrid.

Por otro lado, no me extraña los encontronazos con Gallardón, que aunque de derechas, presenta cierto centrismo, cosa de la que no entienden los que están instalados en los extremos..