dimecres, 21 de juny del 2006

Avui callo....



Ja sabeu el refrany aquell castellà.... quien calla otorga.... i avui com estic emprenyada, empipada, decebuda, cabrejada, mosquejada, indignada, derrotada i duc una mala llet considerable, per el meu propi bé i no tenir que penedir-me del que dic o escric, millor m'estic calladeta i deixo passar les hores a veure si em calmo i no dic el què penso dels tecnòcretes i manipuladors que han provocat el canvi, això sí, han fet i desfet al seu antull, sense valorar lo molt que li deuen i devem a ell.
El "ministro" en funcions ha guanyat, doncs que li aprofiti!.
Lo dit, millor callo i us deixo la notícia.

3 comentaris:

Albert ha dit...

Ara que aquí presumim de no ser racistes, pot ser un interessant experiment presentar per la Presidència de la Generalitat a un xarnego. Ho dic així "xarnego" amb tota la mala llet perquè jo sempre he estat en contra del llenguatge políticament correcte, com un negre és un negre i no un afroamericà, que també pot ser-ho un moro, que en tenen molts a les classes d'aviació. Tornem aquí. Ens queixem que els ciutadans de certes zones de Catalunya no s'identifiquen amb les coses nostrades, doncs a veure ara què passa i si amb en Montilla tampoc no voten, què es dirà? Diran que es enveja?

Joana ha dit...

Albert estimat,
el problema no és, al meu entendre, si és xarnego o no, és si ha rebut en Pasqual el suport necesari i jo crec, que des de les bases si ho ha fet.
De totes maneres opino com tu, negre és negre, i jo tampoc tinc "fama" de ser políticament correcte...
Un petonet per tu.

ric ha dit...

Aquesta multinacional de la política en la que esteu ficats ha de proporcionar a la força algún desengany. Ànims per que la raò al final sempre troba com superar-se.