dijous, 6 d’abril del 2006

Canviar d'opinió.....



No acostumo a canviar d'opinió, soc "cabuda", però d'un temps cap aqui, admeto que la Pilar Rahola em comença a "caure bé".
Quan era a ERC li tenía una manía impressionant, massa "escandalosa", li deia "la gallina loca", ho admeto..
Ara la segueixo alguns matins, mentre faig de "maruja" per casa, entre planxes i camises, entre motxos i escombres, entre piles de roba per planxar, allà.. apareix ella. M'agrada l'apassionament amb que defensa les causes, les criatues i les bésties, les dones i el àvis/es, les persones que reben el seu suport, tenen una bona defensora.
Ara no se si ha canviat ella ho jo, no se per quin motiu ara l'entenc i abans no. Avui mateix parlaven d'una pobre gent que varen marxar 3 dies de cap de setmana i quan han tornat els habíen "ocupat" la casa, i la polícia em pregunto jo?, com no desocupa d'inmediat?, ella s'ha indignat i jo, asseguda al sofà envoltada de calçes, mitjons, camises i calçotets per plegar, m'indignaba amb ella.
M'agrada el seu apassionament, les ganes i força amb que defensa les injusticies.. punyetes si fins i tot em recorda a mi!!.
Ni que diferim, crec jo, en una cosa, ella és pro-israel i jo pro.palestina, he decidit donar una nova oportunitat a aquesta "nostre relació", fins i tot he pensat de demanar per Sant Jordi un llibre seu que duu per títol "Dona alliberada, home emprenyat" , crec que passaré bones estones amb la seva lectura, a veure si algún voluntari s'anima!!, i és que.... corretgir és de savis no?.

1 comentari:

Dan ha dit...

Es que de vegades s'agraeix algu que defensi una postura clarament i amb entusias-me. La comparteixis o no la postura.