dimarts, 29 de desembre del 2015

Servei de taxis a Mataró.


El dia de Sant Esteve, al voltant de les 14:30h, el meu fill i la seva parella, allotjats a l'hotel Athenea de Mataró, van intentar trobar un taxi per poder anar al Centre atlètic Laitània on feiem el dinar familiar.
En no trobar cap taxi a la parada de l'estació i trobar allà una noia que feia més de 15 minuts que esperava, van demanar-me que els hi busqués un taxi, en venir de Dubai no tenien xarxa.
Vaig trucar primer al servei de fa anys, 937986060, no em va respondre ningú.
Contestador i tira milles...
Vaig recordar un altre servei que se'm va oferir via Twitter, vaig buscar el número i vaig trucar. La persona que em va respondre, un home, em va dir alt i clar que fins a unes 2.30h després no podia tenir taxi.
Pasmada és poc, gairebé pateixo un desmai.
Vaig tornar a trucar als de sempre, aquest cop a la tercera em respon una noia, amb tot això s'havien fet gairebé les 3 de la tarda, la noia, molt amable em diu que pren nota però no em pot dir l'estoma que hauran d'esperar, el que sí és segur és que seran més de 45 minuts.
El meu estat de nervis aquí ja era imponent.
Total, el meu germà Mingo, sempre disposat i preparat, va agafar el cotxe i els va baixar a buscar. No va quedar una altra.
No és la primera vegada que passa una cosa així a la nostra família, per tant, és evident que Mataró NO te un bon servei de taxis ni al vespre ni els festius. Aquesta ciutat no esta preparada per les quasi 125.000 persones que hi vivim, de cap de les maneres. Hi ha moltes mancances, massa i tot!
Una amiga em va dir que viure del taxi a Mataró, ara, era quasi impossible... amb aquesta dedicació no m'estranya pas...
Ni pels taxis, per cert davant la queixa feta a Twitter es van emprenyar i em van sortir per petaneres, que si era més greu que els mossos et facin esperar, o a urgències... cony que jo parlo de taxis!, ni pel bus, no és normal que el diumenge estant obert el Mataró Parc hi hagi tan poc servei dels bussos, després ens diuen que fem servir el transport públic, que catxondos són!

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

hi ha ge que fa el que pot i gent que s'ho passa tot pel forro....paciència és el que ens queda

Relatus ha dit...

Passa com a Girona: son ciutats però no son gaire grans i ho tenim tot a mitges. Volem fer com Barcelona però no arribem. Per altra banda, les ciutats petites-mitjanes tenen molts avantatges.