A primers d'any s'ha remodelat totes les línies d'autobús de Mataró.
Lamento dir que a pitjor. Soc usuaria habitual, se de què parlo.
M'he queixat moltes vegades d'aquesta companyia, moltes. I també del seu servei, però ara mateix crec que amb aquesta distribució d'horaris, s'han superat. Ni que em consta que l'Ajuntament ha estat, si més no, d'acord.
Per començar, a partir d'ara no trobarem autobusos a partir de les 21.15 a l'estació. Qui vingui de treballar a partir d'aquesta hora, doncs a caminar. El diumenge ho allarguen mitja hora. Si vas al cinema, ara, a Mataró sols hi ha cinema al Mataró Parc, doncs per nassos puges amb cotxe, si en tens és clar, o ja saps, a quarts de deu ja et toca anar a peu. Aquesta queixa ja l'he fet altres vegades.
La línia 4, senzillament no fa servei ni dissabtes, amb la molta gent gran que l'agafa per anar al mercat de la Plaça de Cuba, ni els diumenges, això no és retallada, és pura es-quilmada.
La línia 6, els diumenges comença a funcionar a les 14h!!!!, increïble.
Però sabeu què passa... per poder fer uns horaris amb condicions, amb cara i ulls, s'ha de ser usuari del servei, estic del tot segura que els que han fet aquesta bestialitat no son usuaris, van amb cotxe a tot arreu donat que no paguen aparcament, així de trist. Fer horaris des de un despatx, no pot donar pas bon servei.
Una altre cosa, ni que aquesta encara no la se, és si han retallat la plantilla o bé els sous, diguem que els conductors fa dies que gasten molta mala baba. (Ara ja sí)
Perquè veieu que no soc tant dolenta, una cosa bona, han abaixat el bitllet 30 ctms, és clar que 2€ , era, del tot, un robatori.
(foto de portada: R. Gallofré , les dels seients son meves)
Aquí podeu veure el magnífic servei que rebem els i les usuaris/es.
Foto: aquest matí, línia 6, 8:45h.
Aquesta foto: aquest vespre, línia 2, 19:35h.
6 comentaris:
és com tot noia....cada dia anem a pitjor, sembla que les coses no es fan amb ànims de satisfacció del personal si no que es fan pensant amb la cartera dels de dalt.
Sí, sembla que empitjora el servei de busos, entre altres coses... he de reconèixer que sóc usuària (poc) ocasional i, no precissament per anar en cotxe, vaig caminant fins i tot a la feina que està allunyada de la ciutat. Corren temps de vaques magres, Joana.
Que tinguis una bona setmana.
A Austràlia en aquests moments el sou mínim son uns 30.000€ bruts anuals, si tens un sou baix com aquest (pel que és el cost de vida aqui) pagues molt pocs impostos, perquè els primers 14.500€ estan exemptes d'impostos per a tothom.
A Espanya el sou mínim per aquest any nou son 9.034€ i pagues la mateixa proporció d'impostos que si tinguessis un salari més normal.
En base a aquestes dades, dir que a Melbourne un bitllet senzill val 2,83€ i a Barcelona 1,70€. Dit d'una altra menera, un bitllet senzill a Melbourne val 1,7 vegades més que a Barcelona, però el salari mínim a Melbourne és més de 3,3 vegades superior al de Barcelona.
Lo de la bajada del precio de billete, no la acabo de entender, porque el déficit de la cía. lo cubre el ayuntamiento vía impuestos...
Realment el tema de la deficiència del transport públic és un problema general. I ara, amb la cosa de les retallades, s'ha fet més palpable.
Per no mencionar els preus que, al meu entendre, són abusius.
Anem malament, joana. Ja veurem com anirà la cosa aquest proper any...
Per inèrcia, tots els canvis seran a pitjor. Forma part del nostre conservadurisme innat. Sia en autobusos, sia en qualsevol altre cosa.
Publica un comentari a l'entrada