dimecres, 4 d’abril del 2012

Bocins....

D'instants de calma. 
De paciència, relax, tendresa compartida, o solitària, calma.
Bocins de lectures presents i passades, de recull d'imatges, de canvis de mobles i quadres, de tempesta i pluja, de mirades per la finestra i escoltar.
I enmig d'aquesta calma un cert enrenou, un buidar un pis d'aquest jove que es queda a viure a Melbourne, amb l'ajut dels fills presents, com no, capses amunt i avall, mobles venuts i d'altres regalats, plats i gots que sobren, quadres que no tenen parets i son adoptats, i fins acabar.... queda estona.
Però enmig d'això, m'arriba aquest vídeo i és clar.... qualsevol esgotament queda oblidat.
Torno a la calma, als dies que en Martí es de campaments i ni cuino, faig solidaritat, llegeixo molt i escolto música de la "meva".
Bocins d'amor i amistat compartit, de petites confidències a la vorera, d'abraçades de tendresa.
No em cal més.  Ha costat molt arribar a la calma, ara queda gaudir.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ai, la vida en caixes! Com es remouen els records, oi?

Montse ha dit...

Aquest petó val un imperi, Joana!

Anònim ha dit...

Ara a estalviar que m'has de venir a fer un pollastre al cava :P

Garbí24 ha dit...

Com més costa més es gaudeix......que no decaigui

ha dit...

Joana! He estat perduda i torno a tope, em vaig cambiar l'URL del Blog (http://deudeldeudeldeu.blogspot.com), vaig fer el meu perfil privat, he canviat moltes coses, però segueixo aquí, m'he fet un blog nou i aquell l'he deixat una mica aparcat per diferents motius.

M'alegro de tornar a estar 'on fire' i llegir-te de nou. Un bocí de xocolata en el dia de la mona!
Molts petonets,

Nrumo!

PS. Per cert, m'he passat pel Blog d'en Martí i l'he deixat un petit comentari. És la canya!