dilluns, 12 de juliol del 2010

Digues que sí dona!!




No he seguit gens ni mica el mundial, no puc entendre aquesta febreda futbolistica, no puc...
He tingut coneixement dels gols per els crits del veinat i un bar proper, però mentre feien gols, jo llegia, poc més podem fer.
Sí he seguit per la premsa el descarat masclisme que s'ha fet servir amb una periodista espanyola. Sara Carbonero, sembla ser que malgrat ser periodista i d'esports, hauria d'haver renunciat a un gran event mundial per la "tranquilitat" del porter Casillas.
Com sempre, aquest país, masclista fins la médula.
Però avui, que sembla ser impera un sentiment més espanyol que mai, aixó de veure banderes espanyoles als balcons encara em fa una mica de "yuyu", doncs em llevo i veig la foto del petó.
Un petó magnífic, ple d'agraïment i emoció de Casillas cap a la seva parella, per cert, ella no s'ho esperaba pas!
M'ha encantat, ni que sono a "salsa rosa", d'alguna manera li ha donat suport.
I és que no oblidem que alguns encara creuen que el futbol és, com el "Soberano", cosa de hombres" !.
Jo vull un petó com aquest!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Per a mi el millor del dia de futbol! Estic d'acord amb tu.
Un petó, encara que esperis un morreig d'altra persona... ;)

sànset i utnoa ha dit...

Al Casillas, el petó li hagués fet jo si s'hagués "tragat" els dos xuts del Robben...

*Sànset*

Garbí24 ha dit...

ES molt injust per aquesta noi que després de saber-se tot l'afair apenes ensenyesin la seva cara per ñala televisio.....només sortia el micro.......amb lo maca que és

Isa ha dit...

Jo vaig fer el mateix seguiment del partit (i del mundial en general) que tu, el que jo no llegia un llibre sinó que estava fent el curs virtual.

Striper ha dit...

Joana aixo de que el futbol es cosa de homes va pasar a l'historia( Jo no soc gaire aficionat), pero lo que unic que es veu son les estrellas mediaticas, pero et puc asegurar, que si un disabte a la tarda et dones una volta per camps de regional de tercera, veuras moltes nenas, joves i dones jugant a futbol com a esport.

GURMET ha dit...

Suscribeixo el que diu aquets noi d'adalt el striper.

Albanta ha dit...

Jo també em quede amb el petó, per espontani, per sincer, per romàntic...
Besets més senzills des del sud!!