divendres, 29 de gener del 2010

"Casundena"....


Per dos anys!!!!
Ara diuen que els i les nascuts després del 59 tindrem la jubilació als 67!!! casondena!.
Sovint faig broma amb les amigues sobre què penso fer quan em jubili, algunes diuen que s'aburriràn... jo segur que no!!
No penso fer només d'àvia, ara ja soc una àvia "diferent", si pot ser similar al llibre de Rosa Regàs, Una àvia d'estiu, seria tan bonic!. Però aixó ha de ser puntual, tinc tantes coses pendents i valen tants pocs diners...
I ara van i em lleven amb aquest disgust. Sort que avui vaig de tarda si no algú reberia la mala llet que m'ha provocat!
Que jo soc del 61....
Casundena!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Je je je, jo també ho he llegit... Alguna notícia amable per ahí???
Bon dia i bon cap de setmana, Joana!

Joana ha dit...

A veure si jo tinc més sort! :)
Mira que jo pensava fer-ho als 55 :))))Tinc tantes coses a fer...
Bon dia wapa!

Garbí24 ha dit...

Ja pujo al carro també...jo soc del 63

Striper ha dit...

Ostres a veure enn que acaba que jo soc del 62.

zel ha dit...

Veus com ser més vella té els seus beneficis? Jo sóc del 54, així que...però si hi arribo, no em voldré jubilar, em penso...

Montse ha dit...

oooooooostres, per una vegada jo tinc avantatge! ;)

pepi ha dit...

jo soc de 59, però estic segura que jo no arrbaré ni al 60 amb la feina que tinc. Estic feta una merda!