dissabte, 12 de desembre del 2009

Acció....


Heu estripat mai una foto?.
Tots i totes estem ben tips d'estripar documents que ja no serveixen, rebuts antics, cartes que ja no ens diuen res, postals que varem rebre i encara no sabem per quin motiu varem desar en un calaix...
A la vida s'ha de renovar, s'han de llençar coses, (menys aquests del diógenes. és clar), si no, a les cases, no s'hi cabría.
Però, estripar una foto, o dues, o tot un àlbum.... ho heu fet?, i com us heu sentit?, tant pot ser una lliberació, de ràbia o impotència, en els dos casos pot alliberar l'esperit, o pot ser també un càrrec per l'ànima, de pensar tot el què vares viure, on cony ha quedat.
No m'ha agradat mai estripar fotos, tinc una amiga que les cremai diu que dsprés se sent lliure... de moment no m'ha donat per el foc, ja soc lliure jo, més aviat li tinc certa por al foc, però estripar, a base de pràctica, s'em dona molt bé i ho faig amb una enorme rapidesa, sense mirar, sense sentir res, també això és posible.
I vosaltes, heu estripat fotos?.

7 comentaris:

Joana ha dit...

Em sembla que no. Les guardo amagades, lluny de tot però sé que hi són :)
Mai es pot dir que no ho faré, però de moment. no
Ara sí que me'n vaig per feina...ja he fet el cafè :)
Bon cap de setmana Joana!

Anònim ha dit...

Jo, estripar no recordo pas; ara, "tallar els mal rotllos" amb unes estisores, sí! I amb les digitals, seleccionar per on vull, també!

teresa ha dit...

No etic d'acord amb lo de estripar fotos,(avui dia te molt bona sol.lucio) hem porta recors de infancia gens agradables.

Montse ha dit...

jo si. I també em vaig sentir alliberada.

El que m'ha arribat a costar més - a part d'estripar alguna foto - ha estat esborrar el telèfon de l'agenda... això ha costat molt.

Garbí24 ha dit...

Estripar una foto es estripar un document històric....potser ara ple de ràbia, però potser un altre dia a algú li poden agradar.
Jo no les destruiria, ben amagadetes per no veureles i punt.

Striper ha dit...

NO mes aviat no m'agrafda estripar res , els records poden estar tancats , pero sencers.

Unknown ha dit...

Hi ha un encanteri de magia blanca que consisteix en posar les fotos al congelador de les/la persones que t'han fet mal.