diumenge, 4 d’octubre del 2009

Valor i al "toro"....


Fa dies que ho tinc pendent... preparat a sobre la tauleta, i paso i m'ho miro, i arronso el nas i ho deixo còrrer...
Ho faré el cap de setmana, em dic jo, però ahir em va donar per rentar la roba d'hivern, vuidar armaris, endreçar.... no m'agrada l'olor de roba guardada, per tant, cada temporada, la rento de nou.
A la tarda, de compres amb en Martí, gaire bé res de l'any passat li serveix, després de sopar, ho vaig tornar a mirar, havia inclós un complement al pilonet... però vaig preferir veure una peli amb ell.
Avui, he preferit planxar tot aquell munt de roba, plegar i endreçar però al final.... Joana prou!, m'he dit jo mateixa, he posat Cadena Dial, mentre en Martí feia deures, he arreplegat tot i he segut al sofà i escoltant la Unión i en Miguel Bosé, per agafar forces, he posat "manos a la obra"...
Trec d'aqui, poso d'allà, estripo, guardo, endreço, canvio de lloc.... per fí he canviat de bolso i moneder!, una de les coses que més mandra em fan a la vida...
I això que encara duia un bolso d'estiu que tinc fa 3 anys!, el vaig comprar de rebaixes a Bilbao, l'he dut tot l'estiu.
D'hivern en tinc tres, els regals dels meus fills , però vaja... si no es trenca, el duré tota la temporada!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Apa, feina feta! A mi també em fa mandra el canvi de temporada, sort que el "meu fons d'armari" és força auster...
Bon diumenge, Joana!

Montse ha dit...

uix, només de pensar que "no quepu" a la roba de l'any passat... em fa una mandraaaaaaaa... i és que l'any passat estava com un fideu cadavèric! ara estic més maca, ho reconec, però he de buscar aquella roba universal de sempre que vaig guardar tan bé perquè em sobrava per tot arreu... quina mandra, marededeusenyor!

Albanta ha dit...

Ufffffff, a mi em fa més mandra el que ja has fet, el canvi d'armari de tots els de casa!!
Com es pot acumular tant?? Es que jo soc de les que ho guarde tot, i ja tinc coses que sols servirien per disfressar-se ...i ahi estàn!!

Striper ha dit...

Fa molta mandra paero si cal ...