dimecres, 1 d’abril del 2009

El sopar dels idiotes....


Aquesta coneguda obre de teatre, que no vaig poder veure però m'hauria agradat, parla d'uns amics que conviden a qui ells consideren "idiota" a sopar per poder riure-se'n del mateix.
Alguns dies, jo em sento la "idiota" convidada, però ja fa uns dies que dura l'obra, l'idiota no soc jo, m'ha costat de veure, però quan alguna persona fa servir el seu poder, per deixar malament una altre, que no soc jo, i menysprea la feina d'altres, crec que l'idiota és ell.
Lo millor, avui deu estar inflat com un porc per la seva "victòria", patètica com tantes, però com no veu més enllà del seu esquifit nas, no veu que ha quedat com un paparra prepotent i com un dictador.
Deixem que gaudeixi del moment, i esperem, amb fermesa, que sigui dels pocs que li quedin per viure en aquest àmbit.
I pensar que tot ve per una pataleta de cap de setmana.. senyor! el que s'ha de viure!!
Sort que almenys em queda el recurs d'escriure i treure... ni que ja ni em provoca mala llet, tan sols, la més bèstia de les indiferències.....

7 comentaris:

Toni Soler ha dit...

Estic perdut Jona, intueixo que tu no.

Francesc Puigcarbó ha dit...

donam l'adreça..."pareserà un accidente"

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Buenuuuuuuuuuuu !!! no et preocupis, ja farà penitencia per setmana santa, suposo que deu d´anar a la professo a fes veure que es una persona piadosa … veritat?

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

Et recomano que et busquis un home ben guapo i t'en vagis de concert.

Martí Torres ha dit...

T'estimo molt guapa!
Martí, des de Mallorca!
:*

imagina ha dit...

Sempre he observat que les persones que actuen amb prepotència, menyspreu i baixesa cap a uns altres, són en realitat minimitzats mentals que es veuen a si mateixos com escòria incompetent i pretenen enaltir-se abusant dels subalterns o persones depenents.

Al meu entendre la mesquinesa i la estulticia, estan més esteses del que podríem creure.

Petonets

imagina

pepi ha dit...

JOana:
M'han vingut ganes de vuere l'obra. LLàstima que ja no es pugui.

Guapaaaaaaaaaaaaaaaaa!