dimarts, 20 de gener del 2009

Avui pot ser un gran dia....



Però lo millor, ha d'estar per venir.
Ens hem lliurat de la "bèstia", ara tot és llum i esperances.
I jo vull ser positiva, vull creure que és possible i amb paciència, i moltes ganes, arribar on tots i totes esperem. I varem confiar i encara ho fem.
Lo primer, tancar Guantánamo, la resta.... no pot ser pitjor del que li han deixat.
Avui prén possessió, ara, com diria algú que jo coneixia, treballar, treballar i treballar.
Ànims Obama, esperem grans coses.

5 comentaris:

zel ha dit...

A veure si hi ha sort, Joana, a veure...esperança, que ens fa falta!

Vanessa ha dit...

Estimada Joana, jo sòc molt escèptica. Crec que, malgrat el poder que pugui semblar que ell o en Bush o qui sigui puguin tenir, no tot depèn d'ells... i sí en part de les grans corporacions. Vull dir, que farà coses?, potser, si el deixen.

Toni Soler ha dit...

Avui pot ser un gran dia i...demà també, clar que si. Way way al pitjor president dels EU.

Montse ha dit...

Ai, reina mora, vols dir que no li lligaran les mans com en aquell Papa de "Las sandalias del pescador"? això si no li foten un tret... m'encantaria que se'n sortís, em cau molt i m olt bé i Amèrica necessita un home com ell. Però... on vera...

Garbí24 ha dit...

veig que som molts que desitgem el mateix.