diumenge, 27 de gener del 2008

39'2º....


Aquesta temperatura ha estat el "tope" de la meva grip. Avui, per fí, ja no tinc mal de cap, ni que si tinc certa debilitat fisica i de "coco".
Dimarts al vespre va se la pitjor nit en anys, crec, ni que no en soc massa conscient, que vaig tenir convulsions, recordo com el llit picaba a la paret, però no era conscient que el soroll el provocava jo, i no gaudia pas de bona companyia....
He dormit casi dos dies seguits, amb petits intervals quan al matí llevaba en Martí i el despedia, per dutxes i medicació, poc més. No entenc per quin motiu estic tant esgotada amb les hores de llit que he fet.
Una part positiva, tot en te alguna, entre aquests atacs febrils, mareig, vòmits, i llit, un somni deliciós, que encara que no acabo d'entendre, recordo al "dedillo" els detalls, amb un jove encantador, i no és la primera vegada que somio amb ell.... ja em toca treure colors el proper dia que vingui a la meva oficina. No entenc que sense menjar, casi tres dies, i en aquest estat, recordi tant bé els detalls... deu ser la febre no? :).
He tornat, i torno..... vitaminada!.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Je je je, sembla que ha tornat aquesta dona...
Li has dit al "jove encantador" que has somiat amb ell? Jo li diria i, qui sap!

Anònim ha dit...

Ja no sóc jove ni encantador..., M'he de conformar amb el Modigliani?
Salut!

Dan ha dit...

caram! Fins i tot una febrada té alguna part positiva! :-)

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

Visions oníriques? Caram quin luxe, malgrat la febrada

Un petonas

Anònim ha dit...

Això en comptes d'un somni va ser un deliri provocat per la febre...jejeje! Que dolenta sóc! Bé, com a mínim, n'has tret quelcom satisfactori de la grip, no?

querida_enemiga ha dit...

Ostres tu, això és tenir febre i no la del 'sábado noche'... Me n'alegro que ja estiguis bé.

Striper ha dit...

Hola Joana m'alegro que et vaiguis millorant ja estas almenys al 69% de forçes. Ptons.

Isa ha dit...

Me n'alegro que ja estiguis bé.