dimarts, 13 de novembre del 2007

I ells no?


Moltes vegades he escoltat el pp demanar la il·legalització del Partit de las Tierras Vascas, però moltes!, per cert, a Interior manava l'Acebes quan va ser inscrit com a tal....
La meva pregunta, d'aquelles que ningú pot respondre, per quin motiu no demanen la il·legalització de Alianza Nacional?, potser per afinitat?. La sola visita a la web d'aquests per linkar ja fa por.
Aquest cap de setmana han assasinat un noi de 16 anys a Madrid, ja em costa d'entendre matar alguna persona per una discurssió, em costa moltissím, però un noi de 16 anys davant d'un munt de fatxendes armarts?.
Perquè prohibeixen les manis de Tierras Vascas i no les dels ultra dretans?, que a més, declaren obertament ser racistes?.
Ja se, son moltes preguntes juntes i segur que no trobem la resposta.
Ahir al vespre, sopant amb el meu petit, em va preguntar per quin motiu la gent és racista, creieu que no sabia què dir. Ell ha anat sempre a l'escola amb persones de raça diferent, una de les seves millors amigues és ben negre de pell, però tal i com sempre els hem educat, no veuen la diferència entre persones, més enllà del lloc de neixement que provoca el canvi de color en la mateixa.
Aquests grupets, cada dia son més i jo no veig ni en Garzón ni ningú pendre mesures, és més, han permés una manifestació de record a José Antonio, després, és clar, passen escenes com les del tren, s'envalentonen com el que son, uns malparits.
Crec que s'ha d'actuar i ben ràpid, castigar les persones per el lloc on han nascut ja és terrible, però anar per el mon provocant i saben que ningú els posarà en "vereda", és molt pitjor. Crec que és un tema molt preocupant.
Justícia, actúa!.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

HOLA AMIGO SOY SERGIO

Joan P. ( JAPS ) ha dit...

¿Racisme?

Soc blanc, Catòlic i Romà, (això de Romà deu de ser per diferenciar-se d´altres tendències catòliques i o cristianes) per uns soc infidel, per altres occidental, el cas és que el problema ha sigut néixer aquí.

Si el meu naixement és ves produït en un altre lloc del planeta, seria lo que tocaria en el color de la pell i amb la religió també.

Les lleis tindrien que ser EXTREMISTES en aquestos casos tan depravats.

Striper ha dit...

Tema Complicat,Jo de em pregunto si tenim que tolerar als que estan en contra, vull dir organitzacions,
lo del noi lamentable pero la violoencia s'arrelat entre molts grups de noies de totes las tendencias ideoligicas aixo es lo lamentable.
Joana vinga pasa una mica de vergonya i pasa per casa.

Anònim ha dit...

Com podria no estar d'acord amb tu? Tinc l'esperança que gràcies a persones com tu, que han educat als seus fills en la tolerància i en la igualtat, cada vegada hagi menys personajillos que no saben que totes aquestes virtuts, abans les van tenir amb nosaltres.
La veritat, no puc entendre a aquesta classe de gentucilla que maltracta només pel color de la pell, com si nosaltres fóssim millors.
Per descomptat el primer pas seria il·legalitzar-los perquè no caminessin pel carrer creient-se els reis del món he intimidant a la gent de bé.
Espero que es prenguin amidades com més aviat.
Un petó.