divendres, 19 d’octubre del 2007

Salsa rosa??....


De les moltes coses que no he entés mai, la hipocresía social és una de les que més em cabregen, tal com sona.
En Sarkozy te a França unes de les manifestacions socials més importants de fa molts anys en el sector transports i resulta que la notícia queda del tot "eclipsada" per l'anunci del seu divorci. Que per un altre costat i coneixent el personajillo, estic segura que va fer oficial ahir l'anunci per "tapar" les manis. Igual que estic segura i donada la cara que va posar la "seva" dona el dia que va guanyar, ja estaven "separats" per les eleccions. Aixó sí, de portes endins!
Ara, tot planxant, escolto un debat on surt la meva admirada Cristina Almeida, fa un petit apunt dient: al Parlament Espanyol, la majoria de diputats son casats, ni que sigui per segona o tercera vegada. En canvi, la majoría de diputades, son divorciades o bé solteres.
El motiu?, doncs ells poden faltar de casa les hores i dies que faci falta, però elles encara no, s'entén la dedicació absoluta dels polítics a la vida pública, però si ho fa una dona, encara està mal vist. Consti que ho diu una dona que sap de què parla, no ho dic jo. Ni que ben mirat... jo podría opinar i molt, de la hipocresía social, però millor m'estic calladeta!.
Vivim en una societat instal.lada en la Salsa Rosa?.

2 comentaris:

Ferdinand ha dit...

Joana, vivim en una societat on l'únic que val són els calers, i l'audiència fa calers, i l'audiència vol "salsa rosa"; donem-li "salsa rosa", inventada o no, tant és. I si a sobre mantenim "la massa" distreta, millor que mllor.
Entendre el món no costa gens. És així, TOT PER UNS EUROS. Fa temps que l'homo sàpiens es va extingir en dertiment de l'homo economicus.
Ull: el comunisme no és la solució!

Ferdinand ha dit...

ps: Ho els cèsars i senadors romans per què et penses que organitzaven convats de gladiadors? No hem evolucionat gens, trist o no és la realitat.