dimecres, 15 d’agost del 2007

Petits plaisirs....


No penseu malament... avui no va de sexe... :).
De moment, les meves vacances, de les que encara queden uns 10 dies, han estat plenes de petits plaers, de petits moments, de delicies selectes, de silencis agradables, de pau, molta pau i sobre tot, de molta tendresa amb en Martí, hem parlat d'una manera com si fos gran, als seus deu anys, és gran. Segurament son les vacances que més vida social faré, potser per aquest afany que te tot.hom de que "no me coma el coco".
Els petits plaers de caminar per La Vall de Ribes sense horaris, sense pressa, de la mà, sota la boira, la pluja, molta per cert, pedra, llamps i trons, agafats, de la mà, amb aquest instint protector que ens tenim els dos, molls de cap a peus, però contents.
El plaer de menjar i residir a un hotel con és Els Caçadors, on ja et coneixen, sense injerències, però amb el caliu que dona que les cambreres, encantadores, saludin amb un... Martí... qué gran estàs!. Amb un menjar bó i elaborat.
Ha estat una setmana del tot relaxada, he tornat amb una altre cara, amb una tranquilitat d'esperit i una moral alta, ara espero poder mantenir la mateixa els més de quinze dies que ell serà amb el seu pare i jo, per primer cop, estaré sola.
També per primer cop no tindré tots els fills aprop en el meu aniversari, així que potser aquest any decideixo no fer anys... je je... em quedo als 45 i punt!. És clar que per aixó queden uns dies.
Cert que les amigues i alguns amics, son aqui, pendents, truquen i organitzen sortides casi diaries, ni que sigui, com tant bé diu la Alfonsa, per pendre una taronjada, però la cosa és sortir a fer una volteta. Apart, més val que camini molt si no vull que la meva dietista em foti crits el dia 30!.
Així que ja he preparat rutes per caminar, dins i fora, per esbergir i acabar de gaudir un estiu que està sent, del tot, un gust.
Aquesta foto és del dia que varem baixar caminant des de Queralbs a Ribes de Freser, al començament vaig dubtar, no veiem rés!, però va servir per estar, si més no, fresquets.

4 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

aixó es el que s'en pot dir unes bones vacances.

Oriol Vaquer ha dit...

Si vas estar a l'hotel Els Caçadors de Ribes de Freser segur que vas menjar bé, i entenc que la teva dietista et pugui fotre bronca, però les vacances són per disfrutar-les.
Jo que m'hauré de quedar a Argentona tot l'agost, i no podré anar a passejar pels voltants de Planoles.
Espero que el que et queden de vacances t'ho passis molt bé.

Un petó

Salut i República

Anònim ha dit...

Bon dia xula!!!!!
Ja veig que has carregat les piles.
Aviat ens veurem i... jo et felicitaré pel teu aniversari, una lleó com Déu mana, si senyor!
Petonets.

Isa ha dit...

Me n'alegro que hagin anat bé els dies fora. Ara a gaudir de la teva "llibertat".