dijous, 5 de juliol del 2007

Setmana de reflexió i transició....

Vida nova


Mai és sencill tornar a començar, de fet, crec que encara no ho he fet,
Sí, estic més o menys instal.lada, falten mobles que amb sort vindràn abans de l'agost, falta buidar capses i sobre tot, donar certa calidesa a l'espai que ens envolta. Però admeto que els dos estem bé, estem tranquils i el pis és ben situat, a pocs minuts de casi tot, no oblidem que sempre hem estat junts en Martí i jo, així que aviat estem d'acord i aviat actuem a una, ni que ja és casi un adolescent, és un amor.
Aquesta setmana, que estic tant esgotada, que he patit esdeveniments i actituts del tot imprevistes i que mai hauria d'haber viscut, he patit una certa devallada moral, no per dubtes, tinc les coses clares, si no per aquestes actituds i comportaments que m'han deixat del tot dolguda.
Ara, que per fí veig una llumeta encesa, una gent pendent i unes actituds afectuoses i amables, uns amics i amigues pendents de si em fa falta alguna cosa, de si vull sopar, dinar o sencillament, parlar, em fan saber que hi son i jo, m'emociono, amb tots, i més que rés, amb les persones que no pregunten i tan sols et fan una abraçada, algunes persones del tot inesperades, els afectes sempre m'han emocionat. Dissabte vaig poder gaudir d'una part d'aquests amics i amigues, els vull agraïr, un cop més, l'ajut en el trasllat i sobre tot, el consol i els ànims, capses amunt i avall, muntar prestatges, armaris, portar cireres.... no posaré noms, casi tots i totes llegeixen el bloc o ho saben, us estimo, gràcies, a tots i totes.
Aquesta imatge, no gaire bona, la he fet amb el mòbil doncs encara no he trobat la càmera digital, ves a saber per quina capsa para!, doncs pertany a la meva habitació.
En fí, estic aqui, estic tendreta però preparada per donar.... canya!.

3 comentaris:

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

Animo y recuerda, en la vida existen los círculos, unos se abren, otros se cierran. Solo hay que mantener los ojos abiertos.Y recuerda,"todos los dias sale el sol". Un abrazo.

Anònim ha dit...

Una habitació preciosa...
Sort en aquest nou viatge!!!
Una dona viatgera, je je je.
Un petonet.

Anònim ha dit...

Sempre es pot tornar a comencar i sortir-ne airosa tens tot el que es necesita per triunfar, ja que ets una persona que no es conforma potser a vegades semble que hi perdis pero te asseguro que el final surts guanyant(si mes no amb no necesitar prozac
teresa sadurni