dissabte, 26 de maig del 2007

I avui..... reflexionem !


Per fí un dia per pensar una mica. Ni que com és evident tinc molt clar qué penso votar, avui és un dia de transició.
Serà un dia cansat, tinc un munt de roba per rentar, mil coses per endreçar i he de anar a la feina un parell d'hores aquest matí, tenim les habituals xerrades per interventors/es i apoderats/des, sempre va bé refrescar les normes per un dia tant important com és demà.
Aquestes cosetes, son les que fan partit. Aquestes persones anònimes, o no, que dediquen un diumenge seu al partit, van a les taules desinteresadament i vetllen per una jornada tranquila i sense incidents. M'agrada l'emoció i els nervis dels més joves, els avis i iaies que malgrat la seva edat volen ser.hi presents, els de mitjana edat ho porten més tranquilament i van carregats amb el seu diari, però des de jo mateixa que a les 7 del matí soc allà, fins els darrers que arriben amb els resultats, ens poden donar les 12 del vespre allà, és d'agraïr tots i totes els que hi participen.
Demà és un dia molt important, no deixis que ningú decideixi per tu, ves a votar i vota amb el cor, amb el cap i els projectes, si no ho fas, després no et queixis!.

2 comentaris:

El veí de dalt ha dit...

No t'equivoquis, Joana. Una abstenció raonada amb el cap, el cor i amb projectes també és una opció raonable. No és la meva, però podria ser la de molts.

querida_enemiga ha dit...

Sí, potser és una opció, però també potser és mandra o desinterès. Si veritablement no estem d'acord amb cap partir, anem i votem en blanc, pero anem-hi, que si no ens deixessin votar, llavors sí que seria fotut!