diumenge, 21 de gener del 2007

Icones?

Che



Anem malament. Diria que anem fatal....
Aquests dies passats en un estat una mica deplorable per el dolor a la boca, dies que no podia llegir doncs no em podia concentrar per el mal, he mirat la tele una mica més dle normal, i realment fan una porqueria i dins la mateixa, surten lindezas d'aquest tipus.... Se van de este país, España, uno de los iconos mundiales en, estilo, modernidad, buén gusto, presència y calidad personal, se van de España los Beckham....
Jo ja no sabia si era la febre, el mal o simplement que m'habia tornat xiripa.
Aquesta frese la vaig sentir de boca d'un "periodista" de Las mañanas de Cuatro.
Com és possible que aquest parell de persones és puguin considerar icones de rés?. Persones a les que la seva major preocupació és sortir a comprar les coses més cares i les joies i robes més extravagants i als quals s'els paga una millonada sols per sortir a unes fotos o a un anunci.
Trobo del tot inmoral que una senyora del tot anorèxica, insulsa i que la cosa que més destaca d'ella son unes mamelles operades, pugui ser icona de la nostre joventur, vaja, ho trobo indignant. Ni tan sols han aprés a parlar castellà en casi 4 anys home!.
Aquest tipus ni tan sols ha fet gols al Madrid, a la fí cobra per això no?.
L'opinió d'aquests sobre el meu país me la porta fluixa, no la valoro. No han intentat pas coneixer les nostres costums fora de menjar ous estrellats a Casa Lúcio.
Puc entendre moltes coses, casi totes, i se del cert que ni el Che Guevara ni la Mare Teresa de Calcuta estàn de moda, m'he quedat anticuada en les meves icones, però aquesta ostentació de riquesa, inmoral en un mon com l'actual on encara mor tantísima gent de gana, sencillament, em posa com una moto!.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Quí són los Beckham? Ah sí, aquella que va dir que España feia pudor a all i el seu home deien que s'havia anat al llit amb no sé quí! A més a més jugava a futbol? Oh! els trobaré a faltar! Tant que m'agrada el futbol!

Anònim ha dit...

Jo els unics icones que tinc son els del imac...
Pert tant...
;-)

Víctor ha dit...

Joana, quina raó tens! Jo també he estat malalt aquesta setmana i la tele és horrible!

D'altra banda, és impossible que t'hagis quedat antiquada amb les icones, la cultura i els ideals son atemporals.

Salut, república i icones de sempre!

Anònim ha dit...

hola Joanna, no estic d'acord amb tu,
aquets per mi si son icones, pero dels que representan el mes impresentable del moment de tot el panorama nacional? mundial? a nivell "Rosa", la llastima es que crec que per els nens i les nenes d'avui si son els seus idols.... i no crec que hi podem fer res per solucionar-ho....el mon esta perdent els seus valors i quin jove sap avui en dia qui era el CHE?

Isa ha dit...

Totalment d'acord!
Estàs millor? Tant de bo!

Albert ha dit...

Doncs noia, només tens una solució, llençar la moto!

El món gira i nosaltres no canviem.