diumenge, 24 de desembre del 2006

De Mataró a Sevilla passant per Blanes...



Ja tenim aqui el Nadal, el brugit de gent, les compres i la família.
Un cop dinats i recollits i amb el tió guardat, marxo a Sevilla. Tinc moltes ganes de coneixer aquesta ciutat i com soc tan calurosa ha de ser a l'hivern.
Uns dies de desconexió, de calma, de passejar tant com en tingui ganes, no conec Sevilla i tot.hom em comenta que és un bon lloc per caminar i a mi, m'agrada caminar, observar, veure, descobrir i sentir.
Però avui, abans de tot aquest embolic de maletes, abans de rostir l'ànec a la taronja per el dinar de demà amb els meus nenes i nenes, abans de fer les orades al forn d'avui que ve en Quim a sopar, doncs he anat d'excursió i a la mateixa he "embolicat" la Glorieta perquè m'acompanyés, hem passat una estona estupenda de conversa i apart... el mar estaba tan mogut i maco.....
Avui he anat a veure una exposició a Blanes, Geometries del Silenci, de Miquel Gelabert, fill d'Arare. Ella es va oferir a fer de guia i ho ha fet i no sabeu pas com de bé. Al seu bloc ja intuim una dona de caràcter i decidida, en persona, és molt millor encara.
He quedat encantada amb les pintures, això no cal dir.ho, predominen els colors blaus i malves, els liles, la llum, el mar...
Després, davant un vermutet, al Club Nàutic, he descobert una dona encantadora, simpàtica, divertida, alegre, enamorada i en fí.... no sols ha valgut la pena el camí, ha valgut la pena tot el que he trobat en el mateix.
Estic encantada. Ara m'agafo uns dies, de calma i sense internet..... desconexió total.
Aquesta imagte és per l'amor que les dues sentim per aquest, el nostre mar....
Bones festes a tots i totes.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Que ho passeu molt bé per Sevilla!
Jo he gaudit de l'excursió, de l'exposició i de la companyia.
Gràcies per enredar-me! I fins la tornada.
Un petonet.

Anònim ha dit...

Moltíssimes gràcies, Joana, no sé com agrair-te els elogis :D

M'ha encantat conèixer-vos, tant a tu com a la Glorieta!

Un altre dia en lloc d'un "vermutillo" ens menjarem un bon arròs, ok?

Que t'ho passis molt bé per Sevilla!!!

I que tinguis un Bon Nadal i una MOlt bona entrada d'Any!

petonets des del nostre mar

G.L. ha dit...

Bones festes a tu també!!

Un petó.

Anònim ha dit...

Que t'ho passis molt bé, ara deu ser un temps perfecte per anar-hi (a l'estiu és matador).
Aquí ens quedem esperant que tornis amb anergies renovades per continuar treballant en aquest magnífic blog.
Un petó.

Anònim ha dit...

Creo que et va a agradar Sevilla, jo la conec molt bé doncs tinc la major part de la meva família allí, no deixis de passar-te or els bars per a prendre't unes canyes amb tapa que allí són abundants. Que passis unes bones festes i que el tió et porti moltes coses boniques. Un petó

Anònim ha dit...

Bon viatge i millor estada a Sevilla.
No sé si és oportú recordar-te que qui va a Sevilla, perd la seva cadira, ho dic pel lloc de privilegi que tens entre els teus seguidors blogeros.
Abraçades

Anònim ha dit...

Joana, yo no sé si es una buena idea el traducir mis comentarios al catalán, teniendo en cuenta que sabes las dos lenguas, lo digo por que seguramente no esté bien traducido. Es que cando quiero enterarme de algo de lo que escribes lo traduzco en "Softcatalà" y la verdad, no es muy bueno (hablan como los indios), así que como tu sabes castellano, pues eso, en castellano.
Un petonet y bones festes.

ILDEFONSO MARMOL ha dit...

Espero que te haya gustado Ishbiliya, nombre original de Sevilla,en los tiempos de al-Andalus,la época de los versos y las flores. FELIÇ NADAL.Y QUE EL AÑO 2007, SEA EL DEL COMIENZO DE UNA ETAPA DONDE LA MUJER TENGA POR FIN EL LUGAR QUE SE MERECE EN NUESTRA SOCIEDAD. UN ABRAZO

Joana ha dit...

Glorieta,
m¡ho he passat bé, i m'ha agradat molt, ni que som diferents.
Arare,
reina, gràcies a tu per la magnífica acollida.
El columnista,
oooeehhhhh, ya se que estás vivo!!.
Núria,
ja saps, pots venir sempre que vulguis on jo sigui.
Ramon,
ja Bon any no?.
Gemma,
a l'estiu jo no puc anar a aquests llocs, pararia boja total!, bueno.. una mica més del que ja estic :).
Rafael,
me ha gustado, sin duda, lo de las tapas no tanto, soy señorona y me gusta sentarme tranquilita y sin apretujones, pero debo admitir que las pocas que he tomado, magníficas.
Lo de la lengua, no te preocupes por eso, lo importante es que nos entendemos no?, de todas maneras agradezco infinitamente tu esfuerzo con dos enormes besotes.
Mármol,
se que contamos contigo en esa lucha, solo te pediremos también tu voto cuando haga falta ok?, es importante.
Bon any a tots i totes.