dimarts, 31 d’octubre del 2006

Reflexionem..... endins...



Bó:
Honrada, afectuosa, tendreta, amiga, mare a "jornada complerta", alegre, sincera, sociata 100%, directe, petonera, neta, dieun que simpàtica, decidida, feminista dialogant, pacifista, amant, vegetariana casi 100%, positiva, bailonga, solidària i republicana.
Dolent?:
Tossuda, massa caràcter, massa directe, punyent, mirada destroyer, cridanera si m'empipo, impacient.
Sense qualificar:
Anti tabac, llaminera, addicta al Jabugo, (d'aqui que no pugui ser vegetariana del tot...), addicta a les bones colònies, a les bones carícies i els petons llarcs.
Com avui no puc dir voteu tal, (encara que ja sabeu què penso votar jo no?), doncs la reflexió ha estat "interna".
Algú aporta algúna expressió més sobre mi?. No sigueu dolents ni dolentes eehhh.

9 comentaris:

Dan ha dit...

Interessantissim. No tant per les caracteristiques que poses, (que també) sino per com les classifiques. N'hi ha algunes en l'apartat bo, que jo les catalogaria si mes no de "sense qualificar" i alguna dolenta qu la considero bona.
Dona més informacio sobre tu mateixa com fas la classificació que no pas les caracteristiques que has posat.
Un post que es una bona reflexió.
;-)

Albert ha dit...

Quan estudiava llatí se'm va quedar una dita de Ciceró que deia que ningú no pot ésser jutge de la seva pròpia causa, per tant, el que dius tu sobre tu em diu què és el que tu sents de tu mateix, però l'opinió vàlida, la no subjectiva, l'han de donar els altres.
No dic que no siguis tot això perquè si dius que t'agrada ballar no ho dubtaré, oi?

Joan Antoni ha dit...

única, fantàstica, estupenda,

Anònim ha dit...

Desde la distancia y a través del ciber espacio: generosa, recta, extrovertida, catalanista, cuidadosa, sensible …….
Pues yo desde mi reflexión interna, te digo, que pintan bastos y tengo pesadillas con los próximos veintitrés años (¿)
Saludos

Anònim ha dit...

Saber escoltar i endevinar els neguits de les persones que t'envolten, també et veig noble, senzilla, tolerant, bona escriptora i molt treballadora.
i tu també saps a quí votaré.
Un petonet, ens veiem.

Euphorbia ha dit...

A part del que has dit, em sembles prou segura de tu mateixa sense importar-te massa les opinions que de tu puguin tenir els altres.
És una impressió, jo qué sé...

El que m'ha fet gràcia és això del jabugo, tinc una amiga que diu que és "ovolactojamonera"!

Montse ha dit...

I gran blogaire! (a mi m'has enganxat)... entre altres coses que encara no conec de tu, però que prometen. Petonet, quasi veïna!

Joana ha dit...

Gràcies...
a tots i totes, l'afecte de les vostres lletre m'ha emocionat en un dia certament trist.
Petonets a diestro y siniestro!.

Anònim ha dit...

Marassa, intel•ligent, interessant, seductora, i, potser algunes coses més