dimarts, 4 de juliol del 2006

Busto parlante.....


(Caricatura de Jan Op de Beeck)

Ahir vaig tornar a veure'l a la tele, la seva cara inexpresiva, com sempre, el seu mostatxo congelat i aquell somriure fret i distant.
Va "parlar", como ho fa sempre, per mentir i va tenir la barra, si si, barra, de dir que ZP va de la mà amb ETA, que fa i diu el què li manen....
Ho va dir, com no, al últim púlpit que li queda, el de la Fundación Faes, que us recorda aquest nom?, ni pensar vull a què és dedica aquesta fundació, apart d'exaltar el famós.... Espiritu Nacional...., ni que ells diuen que és una Fundació per les idees, quina por.... si algú és prou valent/a aqui teniu el discurs, això si.... no em faig responsable de les conseqüències físiques ni morals que us pugui provovar la lectura d'aquest "panfleto".
És evident que no està d'acord amb acabar amb el terrorisme, ell prefereix morts als carrers abans que ZP pugui aconsseguir la PAU, aquesta PAU desitjada per la majoría. Si teniu temps us recomano l'escrit al blog de La Columna d'ahir sobre la PAU, val la pena.
Segons ell, Aznar, la majoría de ciutadans/es d'aquest país, és posen les mans al cap per culpa d'aquestes converses, em pregunto què entén ell per majoria, majoria erem els que varem dir NO a la guerra i ell va passar de tot.hom i ens va fotre en aquell merder, allò si erem majoria senyor "busto parlante".
Aquest és un d'aquells "personajillos" que passen per la vida sense pena ni glòria, que volen deixar "rastre" i la majoria, la majoria real, el què volem és oblidar què ha existit i oblidar què en algun mal moment va ser el "señor presidente".
"Señor", sigue siendo usted un impresentable!.

4 comentaris:

Albert ha dit...

Ostres! Jo també el vaig veure ahir, a la tele clar. Més que inexpressiu em va semblar "anat".

G.L. ha dit...

Moltes gràcies per això de 'val la pena', encara que sigui dintre d'un article que es refereix a aznar.. jeje.

A mi també em fa molta por quan ells (els del PP) diuen que la faes és una fundació per a les idees.. quina mena d'idees? m'agradaria molt saber-lo...

Un petó

G.L. ha dit...

Joana, els comentaris suprimits són meus, el que no se és perquè n'hi ha dos..

Euphorbia ha dit...

Ja sé que no és un comentari molt docte, ni molt origina, ni interessant però és el que em ve de gust dir:

QUIN FÀSTIC !!!