dimarts, 15 d’abril del 2008

Estàn emprenyats, i molt!



Això vol dir que anem bé, com sempre, si ells criden, l'esquerra va bé, ho fa bé.
I varen impugnar la Llei d'Igualtat, segons ells no feia falta....
I ara, que per primera vegada més dones que homes son ministres, aqui es veu que la igualtat no existeix, si no, per quin motiu criden, insulten i menyspreen les noves ministres?.
Des de el "señorito andaluz", Antonio Burgos, señorito de títol, que de senyor en te molt poc. A dit que accepta Carme Chacon com "animal de companya", aqui teniu lo ben educat que es.
Fins a les crítiques, bèsties i desagradables, com sempre, és clar, del "desatado" Losantos, on ataca amb visceralitat i molta mala llet la nova ministra d'Iigualtat, Bibiana Aído, fins la falta total de respecte. Amb la nova llei això serà delicte.
Fins els militars, ainnsss aquests si que com a mascles autèntics estàn del tot rebelats!, una dona, catalana i prenyada!!! Però en quin país vivim?, diuen que la Carme no dona la imatge de Generala..... faltaría més!.
I és que per més que diguin, no existeix, encara, la igualtat real, la de veritat, si no fos per llei, i fos per aquests masclistes malparits, encara seriem a casa fent "calceta" i cuinant, fregat i tenint fills, llavors sí, estarien contents.
La normalitat passa per tenir una ministra de defensa i un ministre d'Igualtat, que tot arriba.

8 comentaris:

querida_enemiga ha dit...

I 'lo' bé que ens ho estem passant...! Ji ji ji...

A mi em preocupa una cosa: el dia que la Carme es posi de part, espero que s'agafi la baixa que ELLA VULGUI, tant si són els 4 mesos com si acorda amb la seva parella partir-s'ho o el què sigui. Però espero que no faci un mal precedent per a la resta de dones fent alguna cosa només 'per quedar bé'. Tant en un sentit com en un altre, no sé si m'explico...

En una feina de tanta responsabilitat, i ara no em mateu, és indispensable la planificació. Així que suposo que ja tindran acordat un substitut o substituta per quan arribi el moment.

D'aquesta manera, demostrant que amb planificació i amb cap, dones i mares poden tenir llocs de feina de molta responsabilitat, aconseguiran moltes coses bones per a totes nosaltres. Però si rellisquen, ni que sigui una miqueta... en pagarem les conseqüències.

Així que toca esperar que tot surti bé.

Dan ha dit...

Ladran, luego cabalgamos.

Anònim ha dit...

Doncs amb unes quantes com nosaltres ho tenen cru, de mitja, ganxet i coses d'aquestes... com que no!!!
Salut!

querida_enemiga ha dit...

M'ha encantat el comentari d'en Dan!

Isa ha dit...

Ei, que jo segueixo fent mitja, cuinant, fregant, i fins i tot espero tenir un altre fill/a!!

És cert, cosa que no vol dir que no estigui d'acord amb la paritat ni que no faci res més que això; ni que el meu marit no treballi, tant o més que jo, dintre de casa.

Pipero ha dit...

No donant-los la raó en absolut, penso que per experiència en la gestió, hauria estat més procedent escollir a una altra dona, com la Elena Salgado (i mira que va fer mal amb la Llei del Tabac!). Coneixo poc el CV de la Carme Chacón, però tinc la sensació (potser fruit del meu desconeixement), que li falta rodatge per assolir aquesta cartera.

"NÓTESE" que no dic res per la seva condició de dona, per prenyada, ni per catalana...

Rubén Carroza ha dit...

Hola Joana,
anoche me descarge la mala leche al igual que tu por lo que veo.
Te invito a que puedas leer mi blog.

Un Besote Joana

Albert ha dit...

Quan vaig llegir el diumenge les declaracions de la associacio de militar, vaig compendre que el masclisme i el feixisme encara costaran molts anys de fer-lo fòra.

salutaions