divendres, 6 d’abril del 2007

Toc toc, hi ha algú?



Son les 9 del matí, he passat la nit del "lloro", en Martí vomitant i jo amb un constipat de pebrots, tal com sona.
Agafo el meu cafetó amb llet i sec davant l'ordinador, ja estic dutxadeta, he tret el gos i he fregat totes les restes d'aquesta nit tant dolenta. Obro el meu bloguines i sols veig tres actualitzacions.... el Ibitz, en Joan i en Francesc.....
No és possible em dic jo mateixa, on és tot.hom?, doncs sí, tot.hom és de vacances de Primavera, sembla que ara en diuen així, soc la única que no ha marxat?, ara entenc per quin motiu avui a la placeta del carrer no hi habia ni gent, ni gosets ni rés de rés, només tres coloms emprenyadors que han fet possar boig l'Elmer.
Vaig a mirar la premsa... doncs rés, la premsa quatre notícies i d'hair!, em començo a rallar que diuen ara els moderns, així que vaig a planxar, cosa poc romàntica, cert, però aqui sola, amb el meu petit dormidet i enfebrat i jo amb el nas que no deixa de rajar... poca cosa més puc fer!, avui fa un dia de tardor i el passeig marítim deu estar deliciós....
Ni que ben pensat.... agafo un llibre i la planxa.... pot esperar!.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No et ratllis! ;-) Segur que el dia serà millor.
Petons.

Francesc Puigcarbó ha dit...

ens hem quedat de guàrdia uns quants perquè no et sentissis tan sola. Bona setmana santa que ni es una setmana ni és santa,

Anònim ha dit...

Toc, toc... Què hi ets?
Ja he arribat!