dimecres, 8 de març del 2006

Dubtes...


Tinc un dubte i em dona voltes per el cap fa dies. Intento aclarir amb mi mateixa aquesta pregunta : Soc millor si no em queixo?, si no dic el que veig malament? deixo per aquest motiu de ser millor treballadora o persona?.

Per més voltes que li dono, jo crec que sempre tinc que ser sincera, ni que algunes orelles no agraiexin el "gest", el que no puc ser, és hipòcrita. Si crec que una cosa no està bé, sigui a la feina, a casa o amb les amigues, doncs ho dic, potser soc massa directa no se... la gent no està acostumada a que algú els digui de "front" això no m'agrada.. però jo no se fer.ho d'una altre manera.

Aquest dubte ve donat per les paraules que algú em va dedicar, ets massa radical Joana, ja no tens edat!. Cony, ara si que he quedat "fotuda". Soc massa gran per dir que penso?.... Bueno, normalment ser "radical" va lligat amb ser jove, prefereixo agafar el tema per aqui, ser positiva, a la meva edat no he perdut les ganes de canviar el mon, aixó és bó.

En fi, suposo que mai sabré del tot cert si actuo bé, si faig el correcte, però també reclamo el meu dret d'equivocarme!.