dijous, 8 de març del 2007

Llanço una idea, Lanzo una idea.....




D'alguna manera hem de combatre la inapropiada manipulació de símbols que ens pertanyen una mica a tots i totes.
En el seu moment, aquests varem apropiar-se de la Senyera, aquests altres de la bandera espanyola, i ara, els mateixos és volen apropar d'un símbol que no sols ens pertany a tots i totes, la majoría varem lluir als nostres pits el llaç blau, per acabar amb el terrorisme i les morts absurdes.
No podem deixar que s'el facin seu, em nego.
Us proposo als que sovint veniu per aqui, gent variada i la majoria solidària, als que esteu de pas i no penseu tornar, a tots i totes, què us sembla si posem un llaç blau als nostres blocs i webs, com un mar lluent de solidaritat, blau com aquest el meu mar.....
No deixem que un cop més, se surtin amb la seva. Omplim el ciberespai amb llacets.
Com ho veieu?.
---------------------------------------------------------------------------
De alguna manera tenemos que combatir la inapropiada manipulación de símbolos que nos pertenecen un poco a todos y todas.
En su momento, estos se apropiaron de la Senyera, estos otros de la bandera Española, y ahora, los mismos, quieren apropiarse de un símbolo que no solo nos pertenece a todos y todas, la mayoría lucimos en nuestras solapas el lazo azul, para acabar con el terrorismo y las muertes absurdas.
No podemos dejar que lo hagan suyo, me niego.
Os propongo, a los que venís a menudo por aqui, gente variada y la mayoría solidaria, a los que estais de paso y no pensais volver, a todos y todas, qué os parece si ponemos un lazo azul en nuestros blocs y webs, como un mar reluciente de solidaridad, azul como este mi mar....
No dejemos que una vez más se salgan con la suya. Llenemos el ciberespacio con lazitos.
¿Cómo lo veis?.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

El PP, ese partido de insidiosos, es experto en cambalaches para confundir a la gente y para apropiarse de símbolos que no les pertenecen, pero mi querida Joana, tengo una duda, si ponemos todos el lazo azul, ¿no sería como hacer el caldo gordo a esa gentuza?
A no ser, que dijéramos que el significado no es para apoyar al PP, sino en contra del terrorismo.
Si es así, podría ser.

Anònim ha dit...

en el fons no,pero en les formes fariem el mateix que ells, apropiar-nos d'un llaç, d'una imatge que no es nostre. I s'ha de ser curós en aquestes coses. S'hauria derumiar quelcom diferent.

Joana ha dit...

La meva intenció era una altre, però vist el resultat ho deixo còrrer.
Petonets als dos.