divendres, 16 de març del 2007

Preguntes absurdes i sense resposta.....




1: Qué pensen fer les dones del pp davant la decisió del seu grup d'abstenirse en la votació de la Llei d'Igualtat?.
Donde están no se ven las señoras del PP.......
2: Perqué d'arrerament veig palmeros per tot arreu?. Tanta por fem els i les que discrepem?. He de perdre amistats per ser sincera?.
Palmero: Persona que acompaña con palmas los bailes y ritmos flamencos de Andalucía.

3: Per quin motiu ahir vaig contenir la meva llengua de normal ràpida i decidida quan algú em va dir (un homes és clar), .... aviat tindrem que demanar la paritat els homes, esteu anant massa lluny!.
(He d'estar callada si això passa quan soc al meu lloc de treball?.

4: He de fer cara de tonta i submissa?..... encara que em costi una pedra el fetge?
(Mai he sigut de les que donen copets a l'esquena i es retiren.....).

5: Per quin motiu persones que diuen sentir afecte per mi ara casi no em parlen sols perqué discrepo amb algunes decisions?, ho tenim que personalitzar tot?.

En fi, son preguntes que em faig jo mateixa, a la fí, sols em donen mal de cap i em fan replantejar si moltes vegades val la pena treballar per impossibles i per insensibles!.
Aquest migdia aniré a fer.me las mechas, allà amb el ipod posat i un bon llibre oblidaré una mica tants absurds....

6 comentaris:

querida_enemiga ha dit...

Potser les dones del PP són homes disfressats.

(No, no em refereixo al Acebes a les seves estones d'oci i el lipstick... ejem.)

Anònim ha dit...

Bufffffffff!!!!!!!!!!
Ja tinc mal de cap fins i tot jo!
Salut!

Anònim ha dit...

Encara no he acabat de llegir i a he de fer un comentari. A qui es va queixar de que aviat hauran de demanar la paritat els homes. És que la paritat és pels dos sexes. Anava a afegir estúpid, pero m'ho callo.

El veí de dalt ha dit...

La de la foto és una coneguda teva del PP mataroní?

Albert ha dit...

hahaha Manel
No sé perquè us enfadeu, és perfecte que l'home demani la paritat. Si el pactge és 50-50, tant és quindels dos 50 hom agafa. Va. Mireu la part positiva. M'oblidava, és un estúpid masclista.

Joana ha dit...

Querida,
els teus comentaris sempre m'agraden tens aquell puntet cínic i negre je je...
Gòria,
lo teu i meu és, sense cap dubte, el tf.
Manel,
la cara que vaig posar el va deixar parat!.
Veí,
no tinc el gust.... je je,
Albert,
jo tinc molt clar que per tu la llista seria cremallera, se que ets un feminista encantador.
Petonets a tots i totes, espero que perdoneu que aquests dies estic una mica alterada, com les dones de Maitena, tantes injustícies juntes em tenen dels nervis!.