dijous, 15 de març del 2007

¿Caritat Cristiana?



I una puñenta!.
L'han mantinguda anys i anys lligada a un respirador, lligada a una ¿vida? artificial, lligada a un llit, ella fa anys que demanaba ser desconectada i fins que la llei no l'ha emparat, no ha aconseguit el que volia.
Una mort tranquila i digna, això sí, eppssss faltaria més!, la Curia General va decidir que no podía morir allà, no podia morir on ha viscut des de fa anys, la caritat, aquesta hipòcrita esglèsia catolica sols la fa servir amb els pederastes que te entre els seus capellans que mai van a presó, que paguen perqué tot quedi en silenci, per tapar la molta merda que tenen que amagar, ella, la Inmaculada, ha tingut que morir en un hospital públic al que la varen traslladar a corre cuita unes hores abans de morir, com si fos una apestada.
En fí, un cop més, a Diós rogando y con el mazo dando!.
Cada dia conec més hipòcrites que van a missa els diumenges per fer.se perdonar les malifetes, entre setmana son uns malparits, però noi, el diumenge queden nets!.
Inmaculada, descansa tranquila, jo, atea i pecadora et tinc al meu record, amb afecte, les roses blanques, les meves preferides, son per tu.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

T'has llevat forta, oi?
Descansi en Pau!

Joana ha dit...

Glòria,
m'he llevat, és lo important i saps.... avui pot ser un gran dia!.
Petonets amiga.

Anònim ha dit...

estic totalment d'acord amb tu, l'esglessia te molt que amagar i no poden predicar amb el exemple.
Ara descansara amb pau.

G.L. ha dit...

La Iglesia no puede soportar perder el poder y la influencia que había venido ostentando desde hace mucho tiempo atrás...
Vivimos en una sociedad de Ciudadanos, Ley y Democracia, las religiones y demás particularidades ya no son la verdad suprema...
Inmaculada, tu voluntad merecía ser respetada.

Albert ha dit...

Després d'escriure una parrafada em diuen:
Tu solicitud no ha podido procesarse. Por favor, inténtalo de nuevo.

Consol Prados Martínez ha dit...

pel dret a la mort digna