divendres, 19 de juny del 2009

Notícies d'aquelles....


Que no m'agrada escoltar, ni saber. Notícies de pèrdues que sents teves, com si algú proper i estimat marxés per sempre.
Aquest matí he sabut la mort de Vicenç Ferrer, una molt mala notícia per acompanyiar el meu primer café.
En Martí, sempre tan encertat en les seves opinions, amb 12 anys... m'ha dit.. mama, s'ha mort el Gandi dels nostres temps.... ell, per un tema solidàri que han fet a la seva escola està bastant al corrent de la vida d'en Vicenç Ferrer.
Una terrible notícia per començar el cap de setmana.
Vicenç, gràcies per tot el què has donat i ens has ensenyat.

4 comentaris:

Maite ha dit...

Estic completament d'acord amb tú, Joana.
Hem perdut un gran home, dels que passen per la vida sense fer-se notar, sense fer gaire soroll, però deixant una emprempta tant profunda, que mai podrem oblidar.

Anònim ha dit...

Ens ha deixat el seu llegat.
Un petonàs, Joana.

Toni Soler ha dit...

Gràcies Vicenç per la teva generositat.

Petons Joana

mireia ha dit...

Hola Joana, al igual que tu i altres persones, em sap molt de greu la mort d'un gran home com ho va ser En Vicenç , però també sóc conscient de la gran feina que ha portat a terme , i de la gran feina que em de seguir sense ell.