dissabte, 20 de juny del 2009

Els motius...


Aquesta setmana, no recordo si va ser dimecres o dijous, vaig donar de baixa el meu compte al facebook.
Ja fa un temps que hi pensava, no em venia massa de gust i sovint m'empipo per coses que no entenc, ni respecto, ho admeto.
De totes les xarxes, siguin dels tipus que siguin, s'en fa abús, un dia o un altre, es fan servir mitjans que no "toquen" per fer saber coses ben tontes, consti que és la meva opinió, ni critico ni afalago, opino, això que jo tinc tan vetat però algunes "amancebadas" poden fer lliurement.
No crec que anyori aquesta xarxa, potser si em sap greu no haver avisat la gent que hi tenia cert contacte, però tampoc era massa sovint, entraba ben poc jo.
Potser en Saül te raó i aquests son els meus motius...
Ara em limitaré a escriure aqui, que coses per dir en tinc i moltes!

9 comentaris:

Noa ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joana ha dit...

Ahir vaig llegir aquest article d'en Saül i em va semblar que tenia raó. Jo no tinc Facebook i veig que una majoria se'n desfà.Per algun motiu serà!
Bon cap de setmana Joana!

Striper ha dit...

Jo la tinc pero no ho ho faig servir.No m'acaba d convencer.

Joana ha dit...

Anònim... què?, et fas l'home d'amagat? com sempre no?... no dono pas cap lliçó, explico el que em toca viure, ni més, ni menys...
No em visitis, és tan senzill com això.

Maite ha dit...

Joana, tú tens les teves raons i tot el teu dret a fer i desfer amb el facebook i amb tot el que tu facis, tu mateixa n'ets la mestressa i no has de donar explicacions a ningú.
Jo et seguire visitant, com sempre, al blog.
Una abraçada guapa.

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

hola, jo també em vaig donar de baixa ja fa un parell de mesos, quina tonteria més gran aixó del festuc, com jo li deia.

Carles Dresaire i Gaudí ha dit...

trobaré a faltar els teus tocs!!!!!

jajajaja

pepi ha dit...

Jo continuaré visitant-te aqui!

Besitos Joana

Josep B. ha dit...

Personalment els anònims em repategen, sobretot quan pretenen anar de repartidors de justícia quan no saben distingir entre opinió i sentència. Ni cas.

Jo també em vaig doanr de baixa del facebook, de fet no m'acabaca de convèncer i el pas en fals que van donar va ser suficient per acabar la relació.