divendres, 5 de juny del 2009

Papitoooooooooooooooooooo........ :)


Primer de tot, cara d'incredulitat, després m'ha faltat l'aire, he obert la finestra ben ràpid, torno a mirar, llegir, m'esbero, recapacito, ara tinc un fogot, després, per fi, un somriure, ample i gran, és possible?, pot ser?, el meu?, el meuuuuuuuuuuuuuuuuuu Miguel?, respirarà el mateix aire que jo?, escoltarà les seves cançons, totes i cada una coneguda per mi, al mateix recinte que jo?.
Per fi, la confirmació, una amiga em pregunta si anirem juntes i jo..... ooooohhhh, algo molt gran hauria de passar perquè jo, la Joana, després de 30 anys de seguir aquest home estupendo i encantador, guapo i ballarí que tant m'agrada, no vagi a veure'l, ni que potser el recinte no m'agrada gaire, hauria preferit alguna cosa més... íntima?.
Avui tinc un somriure als llavis ben especial....
Qui diu que les passions pasen? i una merda!
Miguel Bosé a Mataró..... ja estic impacient!!!!

(fotos Javier Salas )

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs serà el "teu", però noia... està en boca de tot Mataró! Ahir a l'escola també m'ho van dir amb alegria.De les entrades s'ocuparà l'Andrea quan li diguem quantes som.
... Como un loco voy detrás de ti, paso a paso, tu huella he de seguir...
Petonets.

TERESA ha dit...

Jo m'apuntat, pero teniu que viguilar.me que "me conozco"

Martí Torres ha dit...

Jejeje! A mi m'has fet agafar-li carinyo al Papito mirant el DVD del Papitour 2008. Em fa gràcia que vingui a Mataró sense passar per BCN! :)
Passa un bon dia, "Neeenaaa"

Albanta ha dit...

Gaudeix-lo tant com pugues!!
I si pots li dones un petó de part meva també!!
Bon diumenge

zel ha dit...

Apaaaaaaaaaaaa, posat a la banyera i ves escalfant motors!!!! jejejeje

pepi ha dit...

Todo un mito es Miguelito!